Ajern Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Pen bil du har! Felgene satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Slik ja. Nei jeg gjorde ingenting med felgene mine i vinter, så de er som når de kom fra fabrikk. Har du link til "lassen"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 viewtopic.php?f=6&t=199314&start=180 virker noe mer heavy dette offsette på fram hjula her tøft eg trodde di va like om en kjøpte 18 så fikk en et fast offsett til E39 men ser ud som dere har forsjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Ser ut som det er forskjell ja, men det er nok nyanser som gjør at det ser forskjellig ut. Har sett to par i lik dimmensjon som jeg har og da har de vært identiske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Lite bilde etter dagens vask. Kunne faktisk tenkt meg den litt lavere, men da vet jeg den blir enda mer ubrukelig å kjøre på veiene her i Bergen, så jeg stritter litt i mot. Hvilken eksos skal jeg handle? Jeg har sinnsykt lyst på Eisenmann, det er helgromt på rekkesekserne, men samtidig vil jeg ha den kjørekomforten som er i bilen nå, og er redd Eisenmann blir litt for brutalt. Hvordan er Supersprint eller Supersport som GS selger på 2,5l på E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 2, 2012 Forfatter Share Skrevet April 2, 2012 Og der kom jo selvsagt snøen etter to uker med varme veier og sol, og tilbake til det nitriste møkka været. E39'en får ta påskeferie kjenner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Ja sånn er det og bo i bergen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Hehe det kan du godt si! Forhåpentligvis er det slutt på det nå. Var farlig mye krystaller i veibanen ved avkjørslen fra motorveien inn mot Åsane igår kveld hvertfall. I hvertfall, etter å ha suslet rundt og tenkt så det spraker har jeg funnet ut at Eisenmann må bli eksosen jeg skal ha, men er usikker på hvor langt frem jeg faktisk skal gå? I første omgang tenkte jeg kun bakpotte med enten 2x83- eller 2x76mm enderør. Hvordan blir i så tilfelle lyden? Jeg er ute etter en frekkere lyd, men ikke så mye at man irriterer seg til slutt over at det er for mye. Forslag mottas med cudos poeng! Her er forøvrig malen på hvordan jeg vil ha det, selvom dette er supersport. HERLIG lyd! http://www.youtube.com/watch?v=ZuJ7zA4zI1A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Du kommer ikke til å angre på Eisenmann. Overlegen kvalitet og lyd i forhold til Supersport 2-rørs. Supersport er i tillegg dårlig overflatebehandlet, og du må lage et feste selv blant annet. I tillegg er det dårlig passform der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Tenkte å få Svendsen til å montere for å få alt 100% på stell. Trenger jeg begynne å kutte i diffuser for å få inn 2x83mm ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Det går akkurat med 2x83mm.. Lagde meg akkurat eksos selv nå med samme type rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Sweet Da regner jeg med det blir eisenmann i løpet av neste måned! Satser på det blir frekk lyd. har enda ikke funnet noen 520\523\525 med Eisenmann på youtube. kun E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Ligger da et par der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 5, 2012 Forfatter Share Skrevet April 5, 2012 Jeg er ikke verdens mester å lete på youtube merker jeg. Synes faktisk supersport anlegget på klippet jeg linket til lengre oppe har frekkere lyd. Men for all del, eisenmann høres jo ikke akkurat feil ut heller. Blir nok vesentlig bedre i virkeligheten! Hadde det bare vært M5 som sto i garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Jatta jatta, ettersom det er sol i Bergen by idag måtte vi jo til med en aldri så liten vask.. Ser bra ut på bilde, men herregud lakken har fått kjørt seg iløpet av vinteren. Noen som kunne tenke seg Rondell? Nye felger er bestillt, så de skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå