Appelgren Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Mye skal du ha for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Hvor mye vil du betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Lurer også på kva du vil ha for dei, kan hente også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Selger ikke for under 6000 vet jeg, da kan jeg like greit beholde dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Eisenmann er en helt klart sikker vinner Har det selv, og er mektig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Linken du la ut med supersport hørtes bra ut. Er jo kun bakre potta en trenger bytte da. Har lyst på litt lyd i min også, uten for mye 'snerr'. Blir så teit når en gir på med automatkasse :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Prøv med en cat-replacer også da? Får litt grommere lyd av det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Enig i den at det høres litt teit ut når man gir på og man faktisk hører at det er invalidaggregat i bilen. Men det får nå bare bli. Får stikke innom Svendsen å høre hva de anbefaler så får jeg bestillt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 No er eg spent på hvor mye du skal ha for disse? Og hva du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Da navigasjon montert i bilen, ble unektelig VELDIG bra!! Stooor fornøyd. Ble Hualigan etter et lite spontankjøp idag morges. Etter litt googling fikk jeg til slutt ut gamle spilleren. Da var det bare rammen som gjensto, etter mye lirking og banning fant jeg heldigvis ut at halve dashbordet måtte ned for å få den ut. Da så det slik ut Endelig ute med hele ramme styret, noe herk å få ut. Så til montering. Hualingan spilleren er 100% plug&play, og veldig okei passform. I mine øyne ser den vesentlig bedre ut enn hva Dynavin gjør også med tanke på at Dynavin består av mye plast på sidene, og mindre skjerm? Antenne pluggen er annerledes enn hva som er standard, så her må jeg ha en overgang. Og for dere sjarmtroll som påpeker at den står på AM, jeg prøvde på FM også ! Ikke montert i toppen, og kabel som ligger i press bak så den står litt lenger ut til høyre enn venstre, men det er heldigvis fikset nuh! Og selvsagt i mørke hvor den virkelig tar seg bra ut Antennen til navigasjon dro jeg opp til A-stolpen på høyreside og fikk skjult kablene helt. Gjenstår å koble til ryggekamera. Er det noe DIY på dette? Greit å få alt på stell så det funker skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Kjøpt i butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Såg ut som det ganske pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Ble kjøpt brukt av en kompis etter et kjempe spontankjøp! Men hittil er jeg fornøyd. Monterte i samme slengen 2x12" i bagasjerommet, så får jeg se om jeg bytter ut høyttalerene i bilen etter hvert. Høres bra ut slik det står nå så. Felgene jeg bestillte er GS Concave i 19" Satser på det blir frekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Ahh da så =) Har sjekka litt rundt Hualigan/Dynavin jeg også. Vet du om den er kjøpt i norge eller på nett? Har fått med meg at flere kjøper pakker som inkluderer gps software, ekstern mic etc. Vet ikke om jeg tør kjøpe fra utlandet mtp garanti og support..? Hadde 2x12 i forrige E39'en min med focal sett foran og bak. Noe helt annet enn orginalhøyttalere =) Får se hva jeg gjør i denne. Har DSP så må til med signalkabler og forsterker uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Jeg var lenge i stuss på om jeg i det hele tatt skulle skaffe meg noe annen spiller i bilen, men ble et kjempe spontankjøp, og hittil er jeg fornøyd. Jeg vet GSbildeler selger Hualingan nå. Tar seg rimelig greit betalt, men still. Telefonen er egentlig litt så som så. Jeg hører de som ringer godt, men mikrofonen er nok ikke av det beste, mye støy iforhold til orginal telefon som ligger i bilen. Den fungerer veldig bra! Sliter litt med hvordan jeg skal trekke kabler til ryggekameraet. Har ikke funnet noen god DIY på dette enda. Noen tips folkens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå