Skeie`s-528IA Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 ai ai trur faktisk min er lavere dekka ligge inni sjærmen hos meg... men ikkje så mye så disse andre verstingene:) nydele bil du har er bare heilt rett med en velholdt svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Visst det der var forskjerm så er jo den høøg forskjermen min går sammen med felg hehe.. og det går greitt på vestlandsveier fra h... skraper om veien er en del ujevn, fartsdumper osv, men kun på plastikken så skal gå i bergen også Men, din bil, din høgde, og den er jo pen! men hadde blitt penere med skikkelig stuk synes da eg Forresten, er det comfort skinn du har som interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Hehehe!! Jeg synes den er helt perfekt som den er nå. Spesielt siden den er slik orginalt også, og ikke hevet på noe senkesett! Det stemmer 520dd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Er det ikke senkesett på den? Da var det ikke så gale. Jeg fikk nesten hodet mellom dekk og skjerm før jeg senket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Er orginalt slik fra fabrikk orginal m-sport ubderstell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Felgene vurderes nå solgt. Kom med bud for de som vil ha Rondell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Eksos er kommet. Å HERREGUD jeg gleder meg til å få det på. To uker med pinefull venting nå så er alt faen meg på stell!! 2x76mm rør. Skulle egentlig ha de som var litt skrådd nedover, men det ble sendt feil. Satser på de kompenserer det Uansett, helt rått å endelig få kjenne på godklumpen. Satser på det blir frisk lyd i sekseren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Nydelig eksos angrer på at jeg ikke gikk for supersprint på min , kom med lydklipp da når du har montert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Gleder meg til lyd/film. Fine bilder også, vi får ta oss en 'shoot' neste gang jeg er i bergen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Blir bra med eksos no sjef ble fet med den lippen og så synd du ikke får kjøpe den då (hvertfall ikke med det første).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 De der stusselige kommentarene om leppen kan du bare legge fra deg i Ytre Arna, Raymond Haha! Når m5'en din er solgt så skal jeg love deg du er higen på å selge den....! håper å ønsker det hvertfall! Skal hive ut bilde og film når det er på plass. Håper det blir bra !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Blir bra med eksos no sjef ble fet med den lippen og så synd du ikke får kjøpe den då (hvertfall ikke med det første).. Jeg vil gjerne kjøpe leppa di jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Rayen: Ser ut som om at du kan tjene gode penger av den leppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2012 Tsss.. du har jo en fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Akkurat!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå