Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det ser strøkent ut nå. Veldig spent på hvordan holdbarheten er. Inneholder Glassplexin, så den lukker egentlig igjen lakken helt, så om jeg legger voks utenpå har ikke det noe stor hensikt.

Polish'en er jeg i bunn og grunn ikke noe begeistret over, med tanke på at det er veldig lite cut i den, så den fyller mer igjen vaskeriper osv. Resultatet ble over all forventning(og jeg er kresen på de tingene her) så jeg er veldig spent på hvordan den er etter første vask.

Viktigste er at de grusomme vaskeripene er vekke og at det ble blankt.

Hvis det skjærer seg helt får jeg bare klaske igang maskinen og få kjørt Scholl produktene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har scholl S03, S17 og S40 med diverse pads. Panser og forskjermer kommer jeg til å gå over igjen for å få vekk alt..

Begynner å bli bra strøken E36'en din nå :D

Vurderer å kjøre de 3 stegene på min også, litt mye vaskestriper og riper som er kommet :P

Takktakk, må bare få på skjørtene og valset hjulbuer slik at jeg kan få den lavere, hehe. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått dem sendt til lakkering også nå? :) Blir sykt bra når du får dem på plass. Siklet litt på den på vårmønstringen på lagunen.

Du har heldigvis ikke svart bil som er altfor lett å se vaskeriper på. Selv min mor sin sølvfargete har vært vasket i maskin i to år, og ikke polert etter den var ny er det vanskeligt å se ripene i.

Jeg er ikke fornøyd med resultatet på panser og bakluke, så kommer til å gå over igjen der. De to plassene som er mest synlig i alle vinkler og da er det viktig at det er på stell ! :)

Din er jo rimelig lav allerede, hvordan er det å kjøre med her i bergen? Da spesielt sentrum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal dit ja. Jeg går på skole i Stavanger denne uken. Så jeg blir igjen og får med meg dette treffet! Så reiser jeg oppigjen på søndag! Har ein kompis som skal ha innflyttingsfest på lørdag.

:beer:

Hadde vert morro og samle ein gjeng og kjøre ned sammen, men det får bli til neste år. :D

Tar du turen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. vurderer det, men ikke særlig mangen som var higen på å ta seg fri fra jobb fredag for å dra ned. Så, ser det ann litt!

Ellers fikk jeg bestillt meg nye EU-skilter i dag, og det er nå to dager igjen til supersprint med mellomrør kommer på plass. Skal bli greit å gi litt lyd fra seg igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...