Skeie`s-528IA Skrevet Juni 15, 2012 Share Skrevet Juni 15, 2012 så veldigt bra ud dette enig med deg det skulle vert lenger opp.. men pent va det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 Ja får stikke innom de å få justert den mer. Tror de ble litt små stresset siden jeg sto der å trippet Hehe Lydmessig merker jeg faktisk ikke noe spesielt til det på tomgang, veldig rart egentlig. Hadde håpet på mer lyd enn hva det egentlig er selvom buldringen på lavt turtall og snerret på høyt er frekkt som faen!! De sa den kom til å gå seg til og at jeg burde vente en 14 dagers tid før jeg virkelig var fornøyd med det. Fikk byttet bremser til gs performance slissede og ventilerte i tillegg idag. Sammen med nye klosser. Tror de gamle klossene hadde taklet 1 mil til var nummeret før de gikk nedpå stålet. Så det ble bra. Eneste negative med alt var at de nye klossene ikke hadde inntak for slitasje varsler, så jeg har en varsellampe som lyser. Så det vil si jeg må bytte klosser til enten greenstiff eller orginale. Usikker på om det hjelper å slette feilmelding? Vil denne poppe opp igjen etter neste oppstart/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Det blir nok utrolig gromt etter 14 dagers tid som de seier! Ang slitasjevarsleren, eg møtte på samme problem som deg for et par år tilbakers når eg skulle bytte klosser. Slitasjevarsleren min er noe ute på tur for å sei da sånn, viste lite bremseklosse igjen selv om det dei var heilt nye, så eg lagde en "pol" ved sensoren vist du skjønner, slikt at den alltid trur det er nok bremseklosse! Når det er lite Litt jallamekk, men fungerte for meg! Må bare vei litt oppmerksom på det og sjekke klosser! Edit: Kjapp google: kobl av føleren og bruk en binders til å stikke inn i den ledningen som kommer fra bilen. dytt bindersen inn i begge hullene så det på en måte kortslutter, ikke noe farlig å gjøre dette . det skal bare være gjennomgang for at lampa skal slokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Aaah sweeeet maximillian! Takk så masse. Skal se om jeg får fikset det ila dagen! Allergisk mot feilmeldinger!! Ang. Eksos merker jeg det faktisk litt allerede, blir mer og mer lyd. Gleder meg til kaldstart etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Byttet som sagt bremser også, og det var nå inderlig godt av de nye klossene ikke støvet.. Så etter en liten runde med surfex HD og høyttrykk ble det slik For de av dere som vil ha Rondell, skrik ut. Tilstanden på de fremstår som fine. Felgene forran er 8,5" og ser strøkne ut, men felgene bak er 10" og fremstår som fine, men har noe flassing i klarlakk rundt kant samt noen hakk. Er ikke kjempe sjenerende, men forholdsvis enkelt å få strøkne igjen, noe jeg kommer til å gjøre hvis jeg beholder de. bak: Den som har mest flassing Forran: Forøvrig, tenker på lakkering av kalipperene. Vurderer røde, men føler på en måte det er litt blodharry. Alternativt bare lakke opp igjen i svart farge. Forslag? Både skiver og klosser var så nedslitt at de ikke hadde taklet spesielt mer. Deiligt å bli kvitt hyling og risting ved bremsing. Dette var faktisk den klossen som hadde mest igjen. De andre var så og si nede på stålet. http://img.photobucket.com/albums/v247/ ... AG0733.jpg Skivene hadde også fått seg en riktig frekk kant. Så bra slitt de også og pottene såklart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 skal vi ikke snart få høre hvordan lyden er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Hehe, joda. Må bare fikse meg noe skikkelig kamera så jeg får hørt det. Samt. ta en kaldstart. Lyden da er helt MAGISK!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Hva tenker folk om svarte nyrer? Vurderer å bestille meg et sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 JA! Forresten, blir det lydklipp av potta snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Hehehe, Jaja! Må bare få tak i et kamera med noenlunde grei videofunksjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 JA! Forresten, blir det lydklipp av potta snart? hvor vanskelig kan det være og få tak i en ok telefon(htc.iphone.) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Så deg og Joffen på Bontelabo i dag. Vurderte å tute, men kjørte firmabil, så dere hadde bare klødd dere i hodet Fett med eksosen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Aaah! Du skulle kommet nedom! Gleder meg til å se resultatet av hellakkeringen din forresten!! Knipset en del bilder, legger ut imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vktdaniel Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 åååååååååå kofor hvar ikke jeg i byen i går vi må få til et tref så snart eg har fått m plast på bilen min bestiler i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Et par bilder fra meg og Joffen igår Filmet eksosen også, men hørtes ut som en traktor mtp. at HTC Sensation faktisk ikke klarer å ta opp lyden slik den egentlig er. Kommer sterkere tilbake ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå