Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja får stikke innom de å få justert den mer. Tror de ble litt små stresset siden jeg sto der å trippet Hehe

Lydmessig merker jeg faktisk ikke noe spesielt til det på tomgang, veldig rart egentlig. Hadde håpet på mer lyd enn hva det egentlig er selvom buldringen på lavt turtall og snerret på høyt er frekkt som faen!!

De sa den kom til å gå seg til og at jeg burde vente en 14 dagers tid før jeg virkelig var fornøyd med det.

Fikk byttet bremser til gs performance slissede og ventilerte i tillegg idag. Sammen med nye klosser. Tror de gamle klossene hadde taklet 1 mil til :P var nummeret før de gikk nedpå stålet. Så det ble bra.

Eneste negative med alt var at de nye klossene ikke hadde inntak for slitasje varsler, så jeg har en varsellampe som lyser. Så det vil si jeg må bytte klosser til enten greenstiff eller orginale.

Usikker på om det hjelper å slette feilmelding? Vil denne poppe opp igjen etter neste oppstart/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok utrolig gromt etter 14 dagers tid som de seier! ;)

Ang slitasjevarsleren, eg møtte på samme problem som deg for et par år tilbakers når eg skulle bytte klosser. Slitasjevarsleren min er noe ute på tur for å sei da sånn, viste lite bremseklosse igjen selv om det dei var heilt nye, så eg lagde en "pol" ved sensoren vist du skjønner, slikt at den alltid trur det er nok bremseklosse! Når det er lite Litt jallamekk, men fungerte for meg! Må bare vei litt oppmerksom på det og sjekke klosser! ;)

Edit: Kjapp google:

kobl av føleren og bruk en binders til å stikke inn i den ledningen som kommer fra bilen. dytt bindersen inn i begge hullene så det på en måte kortslutter, ikke noe farlig å gjøre dette . det skal bare være gjennomgang for at lampa skal slokke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet som sagt bremser også, og det var nå inderlig godt av de nye klossene ikke støvet..

IMAG0735.jpg

Så etter en liten runde med surfex HD og høyttrykk ble det slik :D

IMAG0740.jpg

For de av dere som vil ha Rondell, skrik ut. Tilstanden på de fremstår som fine.

Felgene forran er 8,5" og ser strøkne ut, men felgene bak er 10" og fremstår som fine, men har noe flassing i klarlakk rundt kant samt noen hakk. Er ikke kjempe sjenerende, men forholdsvis enkelt å få strøkne igjen, noe jeg kommer til å gjøre hvis jeg beholder de.

bak:

IMAG0738.jpg

Den som har mest flassing

IMAG0737.jpg

Forran:

IMAG0739.jpg

IMAG0736.jpg

Forøvrig, tenker på lakkering av kalipperene. Vurderer røde, men føler på en måte det er litt blodharry. Alternativt bare lakke opp igjen i svart farge.

Forslag? :)

Både skiver og klosser var så nedslitt at de ikke hadde taklet spesielt mer. Deiligt å bli kvitt hyling og risting ved bremsing.

Dette var faktisk den klossen som hadde mest igjen. De andre var så og si nede på stålet.

http://img.photobucket.com/albums/v247/ ... AG0733.jpg

Skivene hadde også fått seg en riktig frekk kant. Så bra slitt de også ;)

IMAG0732.jpg

IMAG0731.jpg

og pottene såklart.. :D

IMAG0730.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...