ChristerM Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Bilen vurderes nå solgt, men jeg er veldig usikker på hva jeg faktisk kan få for den. Kjøpte den for 130.000,- i mai 2011. Ting som er gjort siste året: Ny Vannpumpe Ny Termostat og termostathus Ny Viskosekobling Ny ABS-pumpe Fire nye abs-sensorer Ny radiator Nye fjører rundt hele Nye bremser forran(GS performance) Nye Bærearmer front En foring i venstre bakaksling. Supersprint eksos m\ mellomrør Oljeskift hver 15.000km Service på automatkasse for 30.000 km siden, dette tas på nytt før salg også. Navigasjon m\ryggekamera samt Tonede ruter (20\35) Fremstår som strøken både eksteriør\interiør. Noe rust i høyre hjulbue bak, samt en liten flekk under bagasjelokk, men fremstår som fin. Hva vil dere tro noe slikt vil ligge på dagens marked? E39 er jo ikke akkurat noe som selges fort med mindre prisen er VELDIG riktig. Skal sies at det som blir nytt er enten M5 eller gå over til Audi..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Tja.. Du vil vel kunne få rett over 100 kanskje sånn i farta..E39 har falt såpass i pris at en likegodt kan ha dem til de råtner.. Svogers gamle 99 530d M-sport med 140 000km ble solgt nå for 120 000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Drit å gå over til Audi da.. Kjøp M3 eller M5 jaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Hehe, ja men A4 1.8tquatro frister mye. Blir enten den eller M5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Enten A4 1.8tq eller M5 ja... Det var jo liksom salt og pepper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Ser du har vært å tatt bilder med en A4 lengre tilbake i tråden nå må du ikke la han lure deg bort på audi,neida. Stemmer for m5 jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Hehe, ja det blir veldig enten eller ang. nytt bilkjøp. Ser ut til at fornuften styrer sin vei. Litt mer økonomisk, men enda ikke bestemt meg. Hadde meg en fin kjøretur nå, så lysten på å selge er overhode ikke til stede. Vasket i tillegg motorrommet. Ble vesentlig bedre før. 6 mnd uten motorvask sier vel sitt.. vasket bilen samtidig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 pen bil. ikke gå i audi fella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Har i det siste merket en slags lugging i bilen siste månedene og trodde lenge det var automatkassen som kunne trengt litt stell. For 1 mnd ish siden begynnte jeg å fylle 98 og merket luggingen og nøkkingen i bilen ble sjeldnere. Fylte 95 igjen i morges og nøkkingen er rimelig tilstede igjen. Kan det rett og slett være bensinfilteret som burde skiftes? Bilen er gått 212.000 km nå, og såvidt meg bekjent aldri vært byttet..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Du skal selge denne no for og kjøpe a4 1,8 turbo q? Ikke b5 karosseriet vel? Du kan ikke sammenligne det med en E39 M5 viss det er det du vurderer? Hehe, og hvorfor fikk du plutselig et sånt påfunn ? Må roe deg ned no kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 like greit å bytte filter. koster ikke stort og er gjort i en vending å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Du skal selge denne no for og kjøpe a4 1,8 turbo q? Ikke b5 karosseriet vel? Du kan ikke sammenligne det med en E39 M5 viss det er det du vurderer? Hehe, og hvorfor fikk du plutselig et sånt påfunn ? Må roe deg ned no kar Haha, rolig no playboy! Nei, jeg sammenligner ikke de på noen som helst måte, men A4'en er silke strøken og 6 år nyere. Trangen etter noe nytt er her, og det er kun M5 som gjelder dersom jeg skulle hatt BMW igjen. For all del fornøyd, men vil over på noe nytt og nyere, ELLER fortsette med samme karroseri og enda grommere! Du vet jo VELDIG godt hva jeg snakker om når jeg sier jeg vil ha noe nytt, Raymond Får skifte det å se hva som skjer. Er rart det ga såpass stor forskjell fra 95 og 98. Ble plutselig verdt den prisdiffen som var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Har selv hatt Audi, men a3 1.8T, dyr i drift, ekstremt dyre deler. Røk girkassen på den å møller skulle ha 45k. Tok det svart og betalte 25k totalt. Motoren er lett og leke med, men holdbarheter er knapp. Monterte boost control og nye dyser. Hadde 1.7 bar i trykk, 270 og da begynte det å ryke deler osv, men det forventet jeg. Var utrolig gøyt. En chip på 200 hk er noe du vil bli misfornøyd med. Vurder heller et diesel dyr ifra BMW. Mer for pengene og drar bedre. Angrer ikke et sekund på at jeg gikk over til BMW og diesel. Håper jeg ser deg neste gang i en 330, 335/530, 536D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Vel, da ser det ut til at bilen blir beholdt likevel. Ikke skjedd de største tingene i det siste utenom vedlikehold av diverse tjafs. Våknet imorges og fant ut noe MÅTTE skje, og interiørlistene ble tuppet på hue og rævva ut og slipet ned, og lagt på med 3 lag med sølvfarget lakk + 2 lag klarlakk Resultatet ble faktisk overraskende bra, og bilen føles 3 år(hvertfall 1 år ) nyere ut. Picz... La ut noe papp som beskyttelse, og begynnte å dundre i gang med svineriet av en sprayboks. 69,- på biltema ansees som good value! første list inn.. Da med to lag base og ett lag klarlakk. Og etter siste pilsen måtte jo det gå til helvete med lakk som ikke var tørket helt som den burde... Kommer til å ta ut listene forran igjen på mandag å pusse de litt ned, for å legge et TYNT lag over. Det gjorde jeg på de bak og resultatet ble veldig bra der. Jevnt over godt fornøyd med resultatet ifh til å få de lakkert(3000,-) eller nye lister (5000.-) Dekselet med girkassen tar jeg på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Hehe, ja men A4 1.8tquatro frister mye... Tror det har rablet helt fullstendig for deg..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå