Gå til innhold

Min E39 523IA ///M-sport - SELGES

Anbefalte innlegg

M5 speil er det noen som har kommentert, men jeg føler faktiks de jeg har nå kler bilen, men det er under sterk vurdering. Er ikke så ille priser på dette heller.

Har forøvrig SINNSYKT lyst å få vekk Rondellene og hive på GS Hypertrack i stedet.....

M5 speil 600 $ med original Ebay.com. Bilen ser tøff ut med M5 speil :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk så mye for det :) Er veldig fornøyd med bilen sålangt. Skiftet noe knirkeforinger så nå er den fast og fin igjen :) Venter på ferdigkuttet solfilm til rutene fra Ebay nå, så satser på det blir bra. Forholdsvis mørkt bak og en del lysere forran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solfilm er på vei. Har bestilt ferdigkuttet solfilm til bilen så får se hvordan resultatet blir. En bekjent med en hvit E36 M3 la det på sin, og resultatet der ble veldig okei egentlig. Blir det rævva er det ikke værre enn å levere den inn til Bergen bilglass.

M5 speil har jeg vurdert, men samtidig slått det litt fra meg. Det er noe med de speilene jeg ikke liker. Første pri er uansett eksos, må bare klare å bestemme meg hvilken eksos jeg skal ha. Om jeg skal høre på Svendsen eksos sin anbefaling om Simons eller gå for Scorpion eller Eisenmann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt sånn smålig lei LED pærene, selvom jeg aldri ser dem selv utenom i refleksjoner.

Bytter jeg så må jeg i tillegg kjøpe nye pærer til grøfelysene som er noe herk å bytte. Vil liksom ikke kjøre med Xenon look i grøftelysene og orginale i AE's.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er blitt sånn smålig lei LED pærene, selvom jeg aldri ser dem selv utenom i refleksjoner.

Bytter jeg så må jeg i tillegg kjøpe nye pærer til grøfelysene som er noe herk å bytte. Vil liksom ikke kjøre med Xenon look i grøftelysene og orginale i AE's.

Har ikke hatt LED ringene så veldig lenge, er liksom ikke noe jeg legger så mye merke til, syns bilen ser litt nyere ut med det, men får se om jeg ikke bytter tilbake en dag :)

Få på M-speil og film på rutene nå, så blir det bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er veldig enig i det. Når jeg satt dem i så syntes den faktisk nyere ut og ikke gammel beemer med de orginale, så får se om jeg skifter tilbake en dag !

Hvordan er det forøvrig med M-speil med automatisk lukking når jeg ikke har dette orginalt? Eller er det glemme-sak uten å koble om alt slags greier. Ikke at jeg trenger det, meeeeen gøyt er det nå.

Film på rutene venter jeg faktisk på . Bestillte noe ferdigkuttet til E39 fra Ebay etter å ha sett resultatet på en bekjent sin E36 M3. Så får lagt det på når det er på postkontoret. IKke så ille pris, så blir det helt krise så leverer jeg den inn å får den sotet hos Bergen Bilglass. De var definitivt snillest på pris etter å ha snakket med både Informativ og Riis Bilglass. I tillegg tar de rutene i front også. Litt usikker på hvor mye jeg skal ta, men tenker 35% hele veien. Det må jo bare bli bra på svart bil. Såfremt ikke Politiet kommer å tar meg med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...