ChristerM Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Til info, dersom noen trenger frontfangeren som er skadet, så gi meg en lyd. Hvis ikke går den på dyngen Tenkte og å skaffe meg en bakrutesenker til sommeren. Forslag mottas med kudospoeng!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Mistet delen som er borte, eller har du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Den er long gone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 veldig pen bil! bare å få den nærmere bakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Det er akkurat klaring mellom hjulbue og dekk på sommerfelgene, så ned skal den ikke. Veiene i bergen er et rent mareritt akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 ingen unnskyldning men skjønner deg godt da er sabla godt å ikke trenge å kjøre i 10km/t over fartsdumper osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Nå er det vel ikke fartsdumper som er det største problemet i Bergen by da.. Skjønner bare ikke de jævla kuppelsteinbelagte gatene borti der. Ramler da nesten ut av trailerten også jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2012 Hehe, nei brostein er overhode ikke noe gjennomtenkt løsning. Spesielt siden strandkaien i bergen var stengt i nærmere to år. Når den åpner igjen er det fortsatt brostein. Very niiiice! Subber nedi de små humpene som er i klostergarasjen i sentrum i tillegg.. Så vurderingen om det blir AC leppe til sommeren er STERK. Men man må vel lide for skjønnheten.. Fangeren er ferdig lakkert på tirsdag, så da blir ting på stell igjen. Så stikker meg og M5'en til Raymond (Rayen) å polerer den imorgen. Blir meeeeeeeeeeeget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2012 Da var endelig frontfangeren kommet fra lakkering. Blir montert i morgen. Skal bli deiligt å få ting på stell igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Endelig er fangeren montert og alt er på plass som det bør og skal være. Deiligt!! Nå venter jeg bare på at alt salt og drit skal vekk fra veien så sommerfelger kommer på. Vurderer sterkt å bytte ut Rondellene til noe annet snacks. Om noen er interessert i disse så si ifra! Vurderer GS Hypertrack som et alternativ eventuell Hartge felgene. Slik ser den ut med BBS RS ståendes ved siden i 17" Ser bra ut i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Om rondellene ikkje blir for dyre og er 18" 8,5" og 9,5" er eg meget interrisert! Skulle gjerne hatt hypertrack fra gs sjølv, men blir for dyrt når en går skule.. Men tipper de hadde satt som et skudd på din Så gi en lyd om rondellene skal vekk til en grei pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Rondellene er 8,5x18 forran og 10x18 bak Står på 225\35\18 og 255\35\18. Dekk holder 1 - 2 sesonger til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 sko vist det litt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 ca pris du skal ha om du selger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Tja, rundt en 5-6000 tenker jeg. Vurderer å kjøre med dem til vinterdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå