Gå til innhold

-----


hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg i dag gjort litt innkjøp! :D

Veit mange har ventet på dette, inkudert meg selv, men endelig:

- Originale Elektrisk Justerende Sidespeil 8)

- Original Hekkspoiler 8)

Dette blir montert snart :)

Som følge av det så selger jeg mine M3 Speil og Original Mtech-2 Spoiler. Send bud på PM. :)

0iod80367sa5anj6836h.jpg

me1lai96bk4ql738metb.jpg

7x3psxmu0ew0czmmol9a.jpg

ptxj8cy6grlwydbw02i9.jpg

9ainsz4q19ulkc0gklug.jpg

0fh37qsxy7mm1de2gsek.jpg

h5gtsil2ca7so8zobk5k.jpg

yhr7u90eow3ii6iexpx2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker M-tech 1, og jeg liker planene dine. Hvor mye rust er det på bilen, egentlig?

Takker :D

Rusta:

- bittesmå hull og overflate i bagasjerom

-ene kanalen MÅ skiftes, men tenker å bytte begge for sikkerhetskyld.

- gulv til passasjer og fører. Her må man bare skjære store firekanter, og sveise på nye.

- rustbobler i tak + en flekk eller 2 her og der.

- hjulbuer. (men har en helt ny forskjerm liggende.)

- over den ene bakskjermen er det kutta og sveisa tidligere men synlig jobb så her må det nok gjøres på nytt.

ALT dette skal fikses =) gidder ikke å kaste mye penger på lakk, hvis rusta dukker opp igjen etter 2-3år.

Bilen skal KUN kjøres om Sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det på tide med en liten oppdatering. :-P

Denne gangen er det en liten kjip oppdatering. Motoren fusker når det regner #-o#-o

Har hørt med mange på forumet og prøvd mange mulige triks, men ingenting viser seg til å fungere. :(

Ting som har vært forsøkt: Bytte coil, bytte LMM, bytte luftfilterboks, bytte pluggkabler.

Siden motoren fusker ved regn så tenkte jeg å kjøre den en sommerdag (den fungerer HELT fint i sola) og så vanne en og en motordel av gangen, og ta en kjøretur mellom hver vanning, for å prøve å finne syndebukken for fuskingen. Etter en time hadde jeg vannet alle delene, men ingen deler i motorromet klaget på å få vann på seg, den kjørte helt topp hele sommerdagen. :)

Men så regnet det 2 dager etterpå, og den fuska... :(:(:x

Så, jeg har sjekket fordellerlokket og det er ikke fukt inni det.

MEN jeg VET at litt av ledningsettet har blitt jallamekka og blitt brukt sukkerbiter av forrigje eier #-o#-o#-o

Så jeg tok turen til Schmiedmann og har nå bestillt mange nye kontakter og kabler, og skal gjøre hele ledningsnettet komplett og originalt igjen. :D

For sikkerhetsskyld har jeg bestilt ny stift, fordellerlokk, pluggkabelsettet som går til coil, fordelerlokket og til tennpluggene.

Så gleder meg til å få de delene og ha nye ledninger og slanger i motorrommet. Så får vi håpe at feilen ligger i noe jeg har byttet, og at den ikke fusker når det regner neste gang. [-o<

Hvis noen har noen forslag så er jeg MEGET takknemlig og åpen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg var innom schmiedmann i dag, bilen min fusker ved regnvær, han ene sa at siden min er fra 320 til 325 så har dem sikkert ikke kjøpt pakning fra mellom ledningsnett der den går gjennom torpedoveggen for å kobles til hjerna som siter over hanskerommet. Jeg sjekket istad og når jeg åpner hanskerommet kan jeg se gjennom helt til motoren, altså ingen pakning ved torpedoveggen der ledningsnettet går fra hjernen og ut til motorromet, og da mente han det er årsaken til fusk ved regnvær, fordi hans hadde fuska når han ikke hadde på pakning, men sluttet å fuske etter det.

Noen som vil bekrefte/avbekrefte føye til noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom schmiedmann i dag, bilen min fusker ved regnvær, han ene sa at siden min er fra 320 til 325 så har dem sikkert ikke kjøpt pakning fra mellom ledningsnett der den går gjennom torpedoveggen for å kobles til hjerna som siter over hanskerommet. Jeg sjekket istad og når jeg åpner hanskerommet kan jeg se gjennom helt til motoren, altså ingen pakning ved torpedoveggen der ledningsnettet går fra hjernen og ut til motorromet, og da mente han det er årsaken til fusk ved regnvær, fordi hans hadde fuska når han ikke hadde på pakning, men sluttet å fuske etter det.

Noen som vil bekrefte/avbekrefte føye til noe?

Kan sikkert stemme ;) Men den Pakninga er vell ikke dyr ? Så det er vel verdt et forsøk ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje akkurat bmw men...

Hadde det samme problemet på ein VW Golf eg hadde - den fjusket når det regnet. Byttet det meste som eg kunne komme på uten at det gav seg.

Tilslutt byttet heile tenningssystemet og gjekk over alt av ledninger og då var problemet vekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje akkurat bmw men...

Hadde det samme problemet på ein VW Golf eg hadde - den fjusket når det regnet. Byttet det meste som eg kunne komme på uten at det gav seg.

Tilslutt byttet heile tenningssystemet og gjekk over alt av ledninger og då var problemet vekke.

Takk for infoen! Er en dritt feil #-o

Nå tror jeg at jeg skal ha en facelift hjerne og facelift ledningsnett. Har bestillt nye pluggkabler og byttet stift og rotor. Håper det tar knekken på feilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...