kristianp Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 For noen uker siden så kjøpte jeg en BMW e39, dette er da min første BMW Er veldig fornøyd med bilen så langt Blien va i helt orginal stand, så det er bare å få bestilt deler til bilen Ønsker gjerne komentarer på bilen og hva jeg burde bestille og ordne på bilen Framtidsplaner: M5 fanger - Senking - Soting - Felger - Bytte av bilsterio - Her er bilen rett etter at jeg har henta den Akuratt montert Hella Angel Eyes Led sota baklykter Bakrute senker prøvemontert. Skal til lakering Hvite LED i angel eyesa Bilen venter på DVD spiller som kommer en av dagene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 2, 2011 Share Skrevet Mai 2, 2011 Gratulerer med fin bil, skal følge med på denne! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianp Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Var å henta meg nye felger på AFL i kongsberg idag Ocean Deep 19" 8,5 og 9,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 nice, noe mer action på denna =)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Nettopp kjøpt meg lik bil selv, dønn orginal Er ikke så mye som skal til for og gjøre disse fine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Fin bil!! litt senk nå så er mye gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 21, 2011 Share Skrevet Mai 21, 2011 Gratulerer med fin bil der ja men ja som nevnt over senk må du ha, nye baklykter- facelift, hvite blinklys på sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianp Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Takk Takk Veldig førnøyd me forandringane så langt hvertfall Må få senka bilen nå snart, lurer litt på justerbart. Fått Montert ny CD spiller nå, godt å sleppe den forbanna kasett spillern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianp Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Sitter å ser litt på deler til bilen nå, hva passer best med hvite eller sota blinklys på sidene tru? Noen som har noe forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 har du bilde med de to alternativene? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jeg ville gått for hvite blinklys på sidene, samt. kanskje revudert baklysene og heller gått for facelift lykter. De du har nå kler bilen godt, men minuset er at alt blir veldig mørkt til slutt. Forøvrig nydelig bil ! Er det dynavin du har skaffet deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hvilken spiller er det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hualingan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Sorry for offtopic, men er det noen av de der spillerene i den "kategorien" som man får koblet til original cd veksler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Nå må du få senka bimmer'n da, kristian! heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå