Gå til innhold

Vil ha rånerne ut i skogen

///M85
 Share

Anbefalte innlegg

Jepp, det er sånn man må begynne å gjøre.

Problemet er bare at vi trenger minst et sånt sted pr. kommune. Akkurat som hver kommune har en fotballstadion/bane.

Trenger nødvendigvis ikke være så forbaska stort. Gjerne tilsvarende en fotballbane + parkeringsplasser, så har man nok å sladde på, lage driftingbane, autoslalom etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rånerne som bråker. Jeg kan ikke huske sist gang jeg ble plaget av en råner som bråkte. Det er de FORBANNA motorsykkelidiotene på de gamle drittsyklene som bråker så groteskt at jeg kan ikke skjønne det ikke er helseskadelig for folk som går forbi. Helt sykt at det er lov å ikke ha eksos på motorsykkel, men effektannlegg på bil må godkjennes. De er alledere tilstedet på veien. Går jo ikke an å holde en samtale 5 km unna når de idiotene kommer kjørende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg ble litt usaklig, Fins også mange motorsykler som ikke bråker mer enn biler. og hvis noen foretrekker og kjøre sykkel en dag istede for bilen må de få lov til det. Fins også biler som bråker vilt mye og som også er rimelig forstyrrende. ikke bare MC.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si at jeg vanker litt i det miljøet som avis skriveriet er fra og ser det absolutt som positivt :) Tar jo ikke lange tida før lovens lange arm kommer og sier vi må dra fra stedet vi er på, de gjør førerkortbeslag for litt spinning, også drar vi til neste sted, helt til vi blir jaget bort derfra også.

Så nå er det bare å vente og se hva som blir gjort, og på hvilken måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns jeg ble litt usaklig, Fins også mange motorsykler som ikke bråker mer enn biler. og hvis noen foretrekker og kjøre sykkel en dag istede for bilen må de få lov til det. Fins også biler som bråker vilt mye og som også er rimelig forstyrrende. ikke bare MC.

;)

Jeg tenker på sånne Harley lignende sykler med masse krom og ekstremt høylytt eksos. Vanlige, nye motorsykler har jeg ingen problemer med. De bråker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

Jeg tenker på sånne Harley lignende sykler med masse krom og ekstremt høylytt eksos. Vanlige, nye motorsykler har jeg ingen problemer med. De bråker ikke.

+1

De går tregt, men bråker som faen. Irreterende lyd å høre midt på natten når man skal sove og skal på jobb dagen etter :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så irritert over det råne ordet som blir brukt til feil ting... Når er du en råner? En råner er vel en som har en billig dritt bil som gjerne er rullemalt med pysj inni og wunderbaum i speilet.

Folk tror at når du råner så må du burne og herje...det kaller jeg grisekjøring.

Når man er ute å råner så vil jeg heller si at det er å sige stripa å "vise" frem bilen. Når jeg skal ut med min å ta stripa så kaller vi det for å sige...

Husker det stod i lokal avisa her en gang at det var noen som hadde vert på ferjekaien og balt med såkalla råning. Da var det haugevis med rundinger fra en bil som hadde burna. #-o#-o Råning...jaja

Er ikke vits å si at "rånerene" skal ut i skogen, når det ikke er der miljøet, utestedene, småripsa osv er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med Larsen, meget godt poeng!

Jeg husker for noen år tilbake, da gikk jeg på gangfeltet med noen kompiser, da hørte vi den harleybuldringa skikkelig, jo da tenker vi, sikkert fet lyd når de kommer forbi, de kom forbi og kjørte i rundkjøringa, og dro på forbi oss, seriøst tror jeg at jeg har mista litt av hørselen på grunn av den dagen, hadde øresus ut dagen og litt til.. :shock:

Dette er bare en tankegang på hvor forskjellig det er fra bil til mc, syyykt irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også det blir feil å sende oss ut i skogen. Når jeg er ute og råner er det nettopp før.å vise frem bilen, og det funker ikke i skogen... er som det blir sagt, ikke de folk etc er. Så da er jo litt av poenget borte, i mine øyne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så irritert over det råne ordet som blir brukt til feil ting... Når er du en råner? En råner er vel en som har en billig dritt bil som gjerne er rullemalt med pysj inni og wunderbaum i speilet.

Folk tror at når du råner så må du burne og herje...det kaller jeg grisekjøring.

Når man er ute å råner så vil jeg heller si at det er å sige stripa å "vise" frem bilen. Når jeg skal ut med min å ta stripa så kaller vi det for å sige...

Husker det stod i lokal avisa her en gang at det var noen som hadde vert på ferjekaien og balt med såkalla råning. Da var det haugevis med rundinger fra en bil som hadde burna. #-o#-o Råning...jaja

Er ikke vits å si at "rånerene" skal ut i skogen, når det ikke er der miljøet, utestedene, småripsa osv er...

x2 :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...