Gå til innhold

BMW lakkpleie produkter

Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Takk for alle svar.

Jeg er forholdsvis ny BMW-eier, men har allerede rukket å prøve BMWs skinnprodukter, og er så langt enig i at de virker ut til å være gode.

Bruker dere BMWs lakkprodukter? Eller har dere noen andre å anbefale? Jeg har ikke noe erfaring med poleringsmaskin, så jeg kommer nok til å polere og evt forsegle for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duragloss 111 er syntetisk sealer ja (forsegler).

101 er kun lakkrens.

De har også en som heter 105, som er litt mindre rens enn 101, men inneholder bittelitt beskyttelse og. Anbefaler heller 101 + 111.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet og surfet litt på Duragloss nå. Det er litt forskjellige meninger om om hva som er beste kombinasjon, og om man evt trenger et lag til meg voks/sealer over 111'n. Men de fleste virker iallefall ut til å være fornøyd med Duragloss, så jeg har lyst til å prøve det, og kanskje et lag med noe som inneholder Carnauba utenpå.

Noen som vet hvor man får kjøpt Duragloss i Oslo?

Mange takk for svarene så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil nok ikke få noe som varer så særlig mye lenger enn DG 111, når den er lagt riktig. Event. SV Shield og Endurance er gode andre alternativer, og veldig motstandsdyktige.

Usikker på hvor du får kjøpt DG i Oslo, men kan høre med Parts And Retards på Ås, de fører endel gromme bilpleieprodukter.

Event. nettbutikkene som Scandicshine, Shinearama, Blankbil, Autobahn-bilpleie.no osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har sett produktene på netthandel. Men jeg hadde lyst til å komme igang, og hadde egentlig ikke lyst til å vente :)

Jeg får surfe litt, så finner en kanskje en forhandler i Oslo.

Igjen; mange takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...