Glenglen Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Noen som har lyst på senkefjører? kjørt på de i en sommer. - E-36 Cab/touring 03/93- 4-Cyl. 40/30mm 1560,- hos GSbildeler. delenr: SU15050 kan selges for 500,- GS kan ordne TUV papirer til disse hvis jeg ikke husker helt feil. er supersport senkefjører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Etter å ha montert Bilstein settet har jeg begynt å lure på om jeg kommer ut av garasjen, måtte jekke opp hele understellet for å komme opp til demperen som hang i tårnet! burde hvertfall bli greit lav Det er sånn det skal være! Liker hva jeg hører!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Men da var Dr_S sine borrsjablonger for sideskjørt i hus! i morgen blir det montering! ikke minst skal felgene hentes fra Tønsberg Vulk! blir en drit bra helg kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 lykke til med borringa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Litt offtopic, men vet du/dere andre som leser her om noen som lakkerer billig rundt Tønsberg? Var på Sem i dag, og de skulle ha 10500 for full jobb + ny framskjerm. Litt for mye for lommeboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 10500 for hva? Angående sideskjørt, fungerer det å bare lime de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 10500 for hva? Angående sideskjørt, fungerer det å bare lime de på? For å kjøpe ny framskjerm + lakkering og jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Haha, da blir du ranet. Framskjerm kan du få kjøpt brukt til 1000 spenn. Lakkeringa bør ikke koste mer enn 2-3000 med alt arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Tror han skal lakkere hele bilen thewiz Ihvertfall sånn jeg tolka det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Tror han skal lakkere hele bilen thewiz Ihvertfall sånn jeg tolka det. Nei, nei. Skal lakkere framskjermen på høyre side, fått en stygg bulk, så det tydeligvis blir billigere å kjøpe ny enn å fikse. Skal kjøpe den for ca 1000 kr fra Mekonomen, så finne en privat lakkerer. Hadde det vært hele bilen, hadde det sikkert vært mer enn 100 000 kroner. Tror aldri jeg skal lakke noe på det verkstedet Haha, da blir du ranet. Framskjerm kan du få kjøpt brukt til 1000 spenn. Lakkeringa bør ikke koste mer enn 2-3000 med alt arbeid. Nå får jeg jo en ny, upussa til 1100 kr. Tror det blir mer vellykka enn å kjøpe brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Må jo pusses ned uansett om du kjøper ny eller brukt da. Hvis du betaler 10 500 for dette, blir du lurt trill rundt. Ring til noen andre for guds skyld.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Må jo pusses ned uansett om du kjøper ny eller brukt da. Hvis du betaler 10 500 for dette, blir du lurt trill rundt. Ring til noen andre for guds skyld.. Er jo det jeg sier Derfor jeg spør om det er noen som vet om noen som lakker i Vestfold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Tilbake til TOPIC her... Blir det montering nå i helgen? Send en melding når du er nedi gærrasjen Glenn, så orøver jeg å stikke innom (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Jeg fikk en bra deal på min lakkering må bare prate litt for seg hehe. nå er det ned i garasjen å montere sideskjørter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Fått borret hull, satt i plast proppene, men når jeg skal ha i klipsa så får jeg de faen ikke til å sitte! klemmer det jeg har men de popper ut igjen.. er det et triks jeg ikke vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå