Richie85 Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Venter i spenning på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Venter i spenning på bilder! Hehe kommer ikkeno bilder før om 2 uker ca da ruller jeg den ut av garasjen og gir den en shine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Jeg ga meg selv en skikkelig en på trynet i går også da jeg dro av girspaken hans Kjenner det litt i kjeven enda! Haha Hvor lav er egentlig bilen hans? Fra vangene og ned til bakken? Har bare målt såvidt fra fronten og ned, der var det 7.5cm. har mye mer å stille på coilsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 11, 2012 Share Skrevet Mars 11, 2012 Ok, dette blir bra! Jeg er fortsatt litt usikker på felga du har valgt men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2012 Ok, dette blir bra! Jeg er fortsatt litt usikker på felga du har valgt men. har ikke valgt noe som helst, er felgene som sto på bilen når jeg kjøpte de bare fikset de opp litt pga budskjettet ikke har strekt til nye hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Fikk planert og lurt bilen ut av garsjen idag, kjørte over eik en tur og endte opp med løse GT splittere........... Idag fikk Kny viljen sin og bilen ble sluppet HEEEEELT til bunn. ikkeno mer å justere på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Ahhh, jeg gleder meg Dette blei bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Det der er for lavt til å kjøre på Eik med, ja...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bangy Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Lim dem! Uorg skjørt limes, de org er det nok litt verre å lime Hvorfor er det værre å lime org? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Har du fjernet hjelpefjærene? Fjern de GT splitterene og senk mer! Ser lovende ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Denne som sto ved Dekk1 på Sem i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Shattered: Jeg så den cab'en jeg og, men det var ikke Glenn sin nei, den står i garasje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Shattered: Jeg så den cab'en jeg og, men det var ikke Glenn sin nei, den står i garasje! Aha, okay! Jeg tenkte med en gang på Glenn da jeg så den, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Shattered: Jeg så den cab'en jeg og, men det var ikke Glenn sin nei, den står i garasje! Aha, okay! Jeg tenkte med en gang på Glenn da jeg så den, hehe også tok du ikke bilde av den for å vise meg ??? dårlig gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 GT splitterne går nok av for nå, men kommer på når vi skal på treff regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå