Gå til innhold

Glenn's BMW 318 cab....solgt...

Anbefalte innlegg

Var du ute og rulla i Holmestrand rundt kl 15.00 i går? Eller var det en annen mørkeblå E36 cab?

Ja var nok meg :) du er en av de få som har sett bilen du nå :P

Haha, nice! Jeg kjørte ut av Sporty24 akkurat i det jeg så bilen din! :P Vet ikke om du la merke til en sort E46 med angel eyes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var du ute og rulla i Holmestrand rundt kl 15.00 i går? Eller var det en annen mørkeblå E36 cab?

Ja var nok meg :) du er en av de få som har sett bilen du nå :P

Haha, nice! Jeg kjørte ut av Sporty24 akkurat i det jeg så bilen din! :P Vet ikke om du la merke til en sort E46 med angel eyes?

Hmm ikke helt sikker på om jeg så deg :) men husker godt en gammal volvo som nesten kjørte av veien ved statoil fordi han glana så fælt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo må ha 10 og. Men den har du jo på ser det veldig ut som :)

Ja fant ut det jeg å, har skrudd alt fra hverandre, men har selfølgelig ikke verktøy idag for å få løs demper muttern..

så i morgen lander bilen på bakken igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk orginale BMW senterkopper fra Koed idag! hjalp veldig på helhetsintrykket!

Liker :!:

sykt glad for at de passet :) var megaskeptisk! målte opp på de gamle før jeg bestillte, men ennå regnet jeg med at de ikke kom til å pass.. er jo typisk det! men jaggu. Er Rondell en "orginal bmw" leverandør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjetter på: M front, m sideskjørt, m lister, m girkule, facelift grillramme med sorte nyrer, skinninteriør med nakkestøtter bak, alu ringer i speedo, lamin x på lykter og spredere, lakkert felger hvite, coilovers, nye emblemer og stickers ;p

Well done! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...