Shattered Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Var du ute og rulla i Holmestrand rundt kl 15.00 i går? Eller var det en annen mørkeblå E36 cab? Ja var nok meg du er en av de få som har sett bilen du nå Haha, nice! Jeg kjørte ut av Sporty24 akkurat i det jeg så bilen din! Vet ikke om du la merke til en sort E46 med angel eyes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Var du ute og rulla i Holmestrand rundt kl 15.00 i går? Eller var det en annen mørkeblå E36 cab? Ja var nok meg du er en av de få som har sett bilen du nå Haha, nice! Jeg kjørte ut av Sporty24 akkurat i det jeg så bilen din! Vet ikke om du la merke til en sort E46 med angel eyes? Hmm ikke helt sikker på om jeg så deg men husker godt en gammal volvo som nesten kjørte av veien ved statoil fordi han glana så fælt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Picsss!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Nr 6 må du ha.... da ordner alt seg skal tilfeldigvis ikke ha 10'rn å ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Jo må ha 10 og. Men den har du jo på ser det veldig ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Jo må ha 10 og. Men den har du jo på ser det veldig ut som Ja fant ut det jeg å, har skrudd alt fra hverandre, men har selfølgelig ikke verktøy idag for å få løs demper muttern.. så i morgen lander bilen på bakken igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Fikk orginale BMW senterkopper fra Koed idag! hjalp veldig på helhetsintrykket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Fikk orginale BMW senterkopper fra Koed idag! hjalp veldig på helhetsintrykket! Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Fikk orginale BMW senterkopper fra Koed idag! hjalp veldig på helhetsintrykket! Liker sykt glad for at de passet var megaskeptisk! målte opp på de gamle før jeg bestillte, men ennå regnet jeg med at de ikke kom til å pass.. er jo typisk det! men jaggu. Er Rondell en "orginal bmw" leverandør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 NY INFO til Cars & Coffee Bmw meet Tønsberg! les les! http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=219070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Da legger jeg ut bilder i kveld liten forsmak! Hvem gjetter flest mods som er gjort med bilen!!? 2011 bilde 2012 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Hvem som gjetter flest? 100.000 ? Hvertfall omlakkert felg, M3-styling med det som hører til av lys osv (ikke speil), nyrer, skilt, senk og nakkestøtter baki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Jeg gjetter på: M front, m sideskjørt, m lister, m girkule, facelift grillramme med sorte nyrer, skinninteriør med nakkestøtter bak, alu ringer i speedo, lamin x på lykter og spredere, lakkert felger hvite, coilovers, nye emblemer og stickers ;p Well done! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 gleder meg til og se denne på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå