Hogstad-Trading.no Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Looking good, Glenn .. Selv om jeg er en av de få heldige, som har fått beskuet den på forhånd ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Dette ble jo kjempebra! Du har ikke gått for m-tech bakfanger altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Jeg gjetter på: M front, m sideskjørt, m lister, m girkule, facelift grillramme med sorte nyrer, skinninteriør med nakkestøtter bak, alu ringer i speedo, lamin x på lykter og spredere, lakkert felger hvite, coilovers, nye emblemer og stickers ;pWell done! Du glemte nye skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 se der ja ble en helt ny bil iforhold til det eldre bilde ja! meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Fin, gjennomført cab. Godt jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Takk for hyggelig tilbakemeldinger kommer mere bilder nå som jeg får kikket litt på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Mini photoshoot for å tilfredstille bimmers folk Og et lite bilde til slutt av meg og Kny sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Oppdatert førstepost nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Jeg gjetter på: M front, m sideskjørt, m lister, m girkule, facelift grillramme med sorte nyrer, skinninteriør med nakkestøtter bak, alu ringer i speedo, lamin x på lykter og spredere, lakkert felger hvite, coilovers, nye emblemer og stickers ;pWell done! Du glemte nye skilt Han fikk på nye skilt i fjor, men de sto ikke på på det bildet han la ut ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Det var fine bilder av to fine biler! Ser nå at jeg må få tak i coilovers. Senking har så sykt mye å si for totalinntrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Vanvittig stilig den ble! Godt jobba gutta, ble litt keen på cab etter disse bildene Er det rart man bare elsker e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Tusen takk for positive tilbakemeldinger Har gjort ganske mye små ting, men dere har fått med dere det meste her ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Fått øvet meg på litt rust puss av småflekker idag på en venn's 320 cab. brukt dremmel med slipehode og våtslipet etterpå. kjørt på med rustskydd primer og grunning. skal prøve litt lakk i morgen med pensel.... noen tips? Her er noen bilder av prosessen: Dette er bare en av mange småflekker som vi tok å fjernet. siden jeg er litt jomfru på omerådet, så tar jeg gjerne imot ros og ris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Tok en liten rustflekk på min egen bil idag, pusset ned med dremmel, grunnet og penslet 2 strøk med lakk. gleder meg til å se resultatet i morgen! alt er bedre enn brunt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå