Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Lite stemingsbilde fra poleringsdagene hos Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Et lite stemingsbilde til, første dag etter polering hos Kny Litt suppe må jo bimmern ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Så fin ut hu på bussholdeplassen der Og bilen ser fin ut også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Så fin ut hu på bussholdeplassen der Og bilen ser fin ut også da Er omtrent bare fine damer i Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 cruise eller leke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Din sykkel? Og hva skjer med ungene på siste bildet? xD Vi må ta en shoot sammen til sommeren, klarer ikke si det nok ganger. For det må bare gjøres ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Din sykkel? Og hva skjer med ungene på siste bildet? xD Vi må ta en shoot sammen til sommeren, klarer ikke si det nok ganger. For det må bare gjøres ;D Er en av syklene til fatter Har en Harley og den ZX6'n, koselig å ta en spinn med den! Ungene er stebror og en kompis som måtte bort å glane litt hehe. Selfølgelig blir det shoots! bare å si ifra, tar gjerne en roadtrip selv jeg, ta en shoot, et par øl og en prat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Kjempefin bil du har Glenglen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Har du mc lappen? ^^ Det hørtes veldig bra ut det, selv om jeg ikke drekker stort ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Han var digg han som polerte bilen din! xD Spruddel: tror jeg zooma inn litt og knipsa et bilde faktisk, hehe Jeg er også med på en shoot i sommer, og et par øl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 Dette var det verdt å vente på Har selv mauritsiusblau så var artig å se en med full mtech. Var egentlig litt skeptisk til felgene når jeg såg bilder av dem for seg selv, men jeg synest dem virkelig gjorde seg på bilen. Synest det gir en look som skiller seg litt ut, samtidig som det ser clean og originalt ut. men(!) du må skaffe deg mtech bakfanger, kan ikke ha noe juks på denne, så pen som den har blitt Får ett mye røffere look med den innsekninga for diffuseren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Kjempefin bil du har Glenglen Takk takk har blitt godt fornøyd nå etter en vinter med modding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Har du mc lappen? ^^Det hørtes veldig bra ut det, selv om jeg ikke drekker stort ;P Ser ut som vi må arrangere et photoshoot meet, er sikkert mange som kunne tenkt seg å være med Drikker ikke stort selv, men en kaldt øl i solvarmen og bmw... kan ikke si nei da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 Dette var det verdt å vente på Har selv mauritsiusblau så var artig å se en med full mtech. Var egentlig litt skeptisk til felgene når jeg såg bilder av dem for seg selv, men jeg synest dem virkelig gjorde seg på bilen. Synest det gir en look som skiller seg litt ut, samtidig som det ser clean og originalt ut. men(!) du må skaffe deg mtech bakfanger, kan ikke ha noe juks på denne, så pen som den har blitt Får ett mye røffere look med den innsekninga for diffuseren. Du har samme farge ja, skulle likt å sett bilen din. har du egen tråd? Felgene er de som jeg fikk med når jeg kjøpte bilen og ble en nødløsning for budsjettet strakk ikke til med nye hjul har helt andre planer for 2013 looken hehe Og ja, kommer m-tech bakfanger, samme problemet som alt annet. er kronene som ikke strekker til alle mods Takk for tilbakemeldingen! utrolig gøy å høre at du liker den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå