Glenglen Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Digg med nye bilder! Superfin bil, Glenn! Hva har du polert den med? Kny har en lang liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 fant ut hva som var galt med lekkasjen i taket mitt. Var en gummi "overlapping" på hjørnet av b stolpen som hadde brettet seg feil så den tettet ikke. brettet den tilbake og alt ok ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Så denne her på vei hjem fra Vikersund idag etter å ha sett på en 318is for en kompis E18 er full av godsaker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 skal jeg montere en noe vinge på kofferten, eller ha den clean? kun orginaldeler som evt er interesant her altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Bra det bare var en bagatell mtp den lekkasjen, da! Hva med den lille M-lista, f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Kult å se bilen in real life, hehe! Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Bra det bare var en bagatell mtp den lekkasjen, da! Hva med den lille M-lista, f.eks? Hadde den på e46'n, så noe annet kunne vert mere intr Men er ikke lett, er jo ganske clean som den er. Kult å se bilen in real life, hehe! Fin bil! Takk takk godt den tar seg ut i trafikken! Var ikke veldig vanskelig å kjenne igjen bilen din heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Jeg syns du skal beholde baken clean, tror ikke du får kjøpt originalspoiler til cab engang? Aldri sett cab med det før hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 Kult å se bilen in real life, hehe! Fin bil! Takk takk godt den tar seg ut i trafikken! Var ikke veldig vanskelig å kjenne igjen bilen din heller Haha, møkkete E46 med angel eyes på ene sida og gullfelger er vel ikke så vanskelig å kjenne igjen, nei Skal straks få fiksa angel eyes og ta en skikkelig polish! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 Kult å se bilen in real life, hehe! Fin bil! Takk takk godt den tar seg ut i trafikken! Var ikke veldig vanskelig å kjenne igjen bilen din heller Haha, møkkete E46 med angel eyes på ene sida og gullfelger er vel ikke så vanskelig å kjenne igjen, nei Skal straks få fiksa angel eyes og ta en skikkelig polish! Hehe det gjør nok susen du får koste på en god wax, da er vaskejobben en drøm etterpå! har kun spylt av min bil de 3 siste vaskene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hogstad-Trading.no Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Jeg synes du burde beholde den clean.. Desidert penest i mine øyne, på cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Jeg syns du skal beholde baken clean, tror ikke du får kjøpt originalspoiler til cab engang? Aldri sett cab med det før hvertfall! Jeg synes du burde beholde den clean.. Desidert penest i mine øyne, på cab Ja er nok best å holde den clean hadde ikke trengt å vert en orginal spoiler til cab, men tenkte bmw generelt. skal få tatt noen nye bilder av bilen så fort været blir litt bedre her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Glenn, hva gjorde du når bakdemperen gikk inn i karosseriet? Jeg har 20cm demper som ligger og slenger rundt dempertårnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Glenn, hva gjorde du når bakdemperen gikk inn i karosseriet? Jeg har 20cm demper som ligger og slenger rundt dempertårnet. fikk på skiver nr 6 og 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Måtte vel bytte topplager og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå