Glenglen Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 mye kosta det kittet? Det kostet 511,- + frakt Jeg kjøpte ekstra leather cleaner ved siden av for 231,- Også venter jeg på tepperens som skulle ettersendes.. Chemical Guys Green Clean 3.8L 348,- Alt kjøpt av scandicshine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 GS Bildeler BMW treff 19.mai 2012! For en helg med mye morro og ikke minst et hav av BMW'r. 202 som kjørte felleskjøring over atlanterhavsveien! Skal komme med litt bilder og legger ut en liten teas her MorganGS i GS Bildeler M3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Spotta deg på morgenen i dag! Rett ved rundkjøringa i Tomsbakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Spotta deg på morgenen i dag! Rett ved rundkjøringa i Tomsbakken Kjører fra Eik til Horten hver dag så kommer sikkert til å se meg igjen der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Spotta deg på morgenen i dag! Rett ved rundkjøringa i Tomsbakken Kjører fra Eik til Horten hver dag så kommer sikkert til å se meg igjen der hehe Ja, så deg en dag i forrige uke også, sto i tilnærmet stille kø pga sykkelritt Fin bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Spotta deg på morgenen i dag! Rett ved rundkjøringa i Tomsbakken Kjører fra Eik til Horten hver dag så kommer sikkert til å se meg igjen der hehe Ja, så deg en dag i forrige uke også, sto i tilnærmet stille kø pga sykkelritt Fin bil du har! Ja hva skjer med å stenge av halve Tønsberg for å sykle... -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Her er bildene jeg tok i Bud, GS bildeler treff 2012 Bare å tagge kjente og ikke minst dele albumet videre https://www.facebook.com/media/set/?set ... 218&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Mye bra bilder der Glenn! Digger hva du har gjort med cab'en din Har du noen videre planer for den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Mye bra bilder der Glenn! Digger hva du har gjort med cab'en din Har du noen videre planer for den eller? Alltid noen planer, men du tok felgene jeg skulle ha av carlhaakon! Vurderer salg for å kjøpe 328 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Skal ikke ha E46 316 igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Mye bra bilder der Glenn! Digger hva du har gjort med cab'en din Har du noen videre planer for den eller? Alltid noen planer, men du tok felgene jeg skulle ha av carlhaakon! Vurderer salg for å kjøpe 328 oooops Ja, skjønner. Lysten for større motor merker jeg også, men det får vente til neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Skal ikke ha E46 316 igjen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Skal ikke ha E46 316 igjen da? Det er feil vei i motorstørrelse planen er litt grombil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Haha, var egentlig en spøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Haha, var egentlig en spøk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå