Glenglen Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Hehe blir kanskje røpet innen helgen faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hehe blir kanskje røpet innen helgen faktisk Neei tror ikke vi klarer å vente så lenge , si det da Si det til meg da hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Hvorfor tipper alle 3-serie? Det opplagte er jo en E34 av ett eller annet slag (endelig tar du til fornuft Glenn ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Eller så har han fått mersmak av grom-serien til bmw: e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da ? Er en del gromdeler på den nå, og ikke tatt noen snarveier her. alt er orginalt og istand. så rundt 59.000,- burde ikke være umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Gutten har kjøpt seg strøken e34 han nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hehe, venter på tråden jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 kommer kanskje en bitteliten teaser på denne tråden i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Ja det synes jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Gutten har kjøpt seg strøken e34 han nå +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da ? Er en del gromdeler på den nå, og ikke tatt noen snarveier her. alt er orginalt og istand. så rundt 59.000,- burde ikke være umulig Var på treffet, så fikk med meg at den var strøken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 hvor mye hadde du tenkt deg for bilen da ? Er en del gromdeler på den nå, og ikke tatt noen snarveier her. alt er orginalt og istand. så rundt 59.000,- burde ikke være umulig Var på treffet, så fikk med meg at den var strøken Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Seriøst, selger du den for så lite?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Syns ikke det er noe lite. Syns det var litt høyt. Trossalt en gammel E36 med riskokermotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå