cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Ser jo at det er e36 på demperhusene og den plast ``boksen `` ovenfor motoren Kan godt hende at jeg tar feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Er nok e36 E39 ser slik ut, btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Håper du valgte rett karoserri denne gangen da Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Er nok E36 ja, E39 har bedre plass oppi der Men nå gleder vi oss til å se resten Glenn, MÅ jo bare bli like bra som cab'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Er nok e36 E39 ser slik ut, btw.. [ Bilde ] Yess , hadde riktig jeg skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hehe folk har litt peil her inne, men røper ikke hva det er enda Oppdaget et problem når jeg kikket på den igjen idag. så ut som den lakk fra tannstanga venstre side... noen som har peil på sånt? det har nemlig ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Sleng ut modellnavn og karoserritype da. Det er over 95' mod ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Hvis noen er behjelpelige med problemet skal jeg avsløre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hvis noen er behjelpelige med problemet skal jeg avsløre Vask og tørk den ,vis du ser at den er ødelagt så kjøper du en ny = løsning Nå kan du avsløre , var jo rimelig behjelpelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 hehe har sjekket litt på GS bildeler, delene er ikke så ille for å få fikset det. mere jobben som koster isåfall. så får nok bare kjøre på å handle så dere får være på pinebenken litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Det er sikkert bare en mansjett som er på tur. Ellers er det vel ikke et ukjent fenomen at de originale Bmw-slangeklemmene er noe søppel, så det kan hende at det er en slange i forbindelse med servopumpa som sikler litt olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 hehe har sjekket litt på GS bildeler, delene er ikke så ille for å få fikset det. mere jobben som koster isåfall. så får nok bare kjøre på å handle så dere får være på pinebenken litt til Hhaha flott at det ikke var altfor dyrt da Vi har vært på pinebenken altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 ja en hel dag stakars dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hmm.. Ja du kan vel ikke være dårligere enn Kny? mørk farge iallefall, så tipper en mørk blåfarge/lilla, eller er det Kny sin kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Hmm.. Ja du kan vel ikke være dårligere enn Kny? mørk farge iallefall, så tipper en mørk blåfarge/lilla, eller er det Kny sin kanskje? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå