Gå til innhold

Eisenmann eksos osv

Share

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp. Kjøpte nettopp en e34 525i 90modell :P . Har lyst og gjøre mye med den, men vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne. Første jeg begynte med var og kjøpe Powerfilter. Nå er planen og skifte eksosanlegg siden det som står på nå er så gammelt. Men vet ikke hva slags eksosanlegg som gir best lyd, altså fin lyd. Denne har veldig bra og fin lyd.

Men er ikke eisenmann bare endepotten?

Hører den gir bra lyd, men vet ikke om andre anlegg, fordi mesteparten snakker om eisenmann.

Jeg har aldri kjøpt noe fra GS, siden bilen jeg hadde trengte egentlig ingenting. Forstår ikke så mye av den siden. Så vil ikke bestille feil. Sist bil jeg hadde kjøpte jeg eksos hos Svendsen eksos og det var ikke mye forskjell i lyd, pluss det var 5000,- for halve eksosanlegge.

Tenkte og skifte ut hele eksosanlegge, utenom grenrøret. Er det noen her inne som nettopp har kjøpt nytt eksosanlegg og fornøyd med lyden osv som kan gi en liten link ? 8)

Her er 2 bilder

bvqvlcwjewg7byvbghnu.jpg

6ne2dekyyset5kykg5cj.jpg

Ellers er det noen som kan komme med forslag til bytting av ting på bilen? lykter, kit, felger osv med link og navn? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får begynne med å finne alle feil på bilen, og fikse det først.

felger er must, forandrer veldig mye og senking må du også ha.

eisenmann er en bra bak potte med grom lyd sammen med supersprint strake rør så er det helt rå lyd.

sett på et kult styling sett, front/bak fanger, sideskjørt, leppe på frontfanger.

mulighetene er mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eisenmann er en bra bak potte med grom lyd sammen med supersprint strake rør så er det helt rå lyd.

sett på et kult styling sett, front/bak fanger, sideskjørt, leppe på frontfanger.

mulighetene er mange.

Driver på med det nå, har fikser bærekulene foran, nå er det vannpumpa og termostaten som skal fikses.

Link til supersprint?

Felger og senk gjør det meste på en bil. Det er det første jeg prioriterer vertfall. Eisenmann har schmiedmann, men det koster litt: http://schmiedmann.no/5_serie/E34/utsty ... .htm#18189

Dæven det var dyrt, trodde ikke det kostet så mye. Og det er bare bakpotte?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulighetene er mange.

Driver på med det nå, har fikser bærekulene foran, nå er det vannpumpa og termostaten som skal fikses.

Link til supersprint?

Felger og senk gjør det meste på en bil. Det er det første jeg prioriterer vertfall. Eisenmann har schmiedmann, men det koster litt: http://schmiedmann.no/5_serie/E34/utsty ... .htm#18189

Dæven det var dyrt, trodde ikke det kostet så mye. Og det er bare bakpotte?? :P[/quote

sjekka litt der nå og de har ikke sånt likevel. men skal du ha eisenmann så koster den veldig mye og det er 5-6ukers leveringstid på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...