lienback Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Jeg trenger litt hjelp. Kjøpte nettopp en e34 525i 90modell . Har lyst og gjøre mye med den, men vet rett og slett ikke hvor jeg skal begynne. Første jeg begynte med var og kjøpe Powerfilter. Nå er planen og skifte eksosanlegg siden det som står på nå er så gammelt. Men vet ikke hva slags eksosanlegg som gir best lyd, altså fin lyd. Denne har veldig bra og fin lyd. Men er ikke eisenmann bare endepotten? Hører den gir bra lyd, men vet ikke om andre anlegg, fordi mesteparten snakker om eisenmann. Jeg har aldri kjøpt noe fra GS, siden bilen jeg hadde trengte egentlig ingenting. Forstår ikke så mye av den siden. Så vil ikke bestille feil. Sist bil jeg hadde kjøpte jeg eksos hos Svendsen eksos og det var ikke mye forskjell i lyd, pluss det var 5000,- for halve eksosanlegge. Tenkte og skifte ut hele eksosanlegge, utenom grenrøret. Er det noen her inne som nettopp har kjøpt nytt eksosanlegg og fornøyd med lyden osv som kan gi en liten link ? Her er 2 bilder Ellers er det noen som kan komme med forslag til bytting av ting på bilen? lykter, kit, felger osv med link og navn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Felger og senk er et MUST ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Felger og senk gjør det meste på en bil. Det er det første jeg prioriterer vertfall. Eisenmann har schmiedmann, men det koster litt: http://schmiedmann.no/5_serie/E34/utsty ... .htm#18189 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 du får begynne med å finne alle feil på bilen, og fikse det først. felger er must, forandrer veldig mye og senking må du også ha. eisenmann er en bra bak potte med grom lyd sammen med supersprint strake rør så er det helt rå lyd. sett på et kult styling sett, front/bak fanger, sideskjørt, leppe på frontfanger. mulighetene er mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 du får begynne med å finne alle feil på bilen, og fikse det først.felger er must, forandrer veldig mye og senking må du også ha. eisenmann er en bra bak potte med grom lyd sammen med supersprint strake rør så er det helt rå lyd. sett på et kult styling sett, front/bak fanger, sideskjørt, leppe på frontfanger. mulighetene er mange. Driver på med det nå, har fikser bærekulene foran, nå er det vannpumpa og termostaten som skal fikses. Link til supersprint? Felger og senk gjør det meste på en bil. Det er det første jeg prioriterer vertfall. Eisenmann har schmiedmann, men det koster litt: http://schmiedmann.no/5_serie/E34/utsty ... .htm#18189 Dæven det var dyrt, trodde ikke det kostet så mye. Og det er bare bakpotte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 du får begynne med å finne alle feil på bilen, og fikse det først.felger er must, forandrer veldig mye og senking må du også ha. eisenmann er en bra bak potte med grom lyd sammen med supersprint strake rør så er det helt rå lyd. sett på et kult styling sett, front/bak fanger, sideskjørt, leppe på frontfanger. mulighetene er mange. Driver på med det nå, har fikser bærekulene foran, nå er det vannpumpa og termostaten som skal fikses. Link til supersprint? Felger og senk gjør det meste på en bil. Det er det første jeg prioriterer vertfall. Eisenmann har schmiedmann, men det koster litt: http://schmiedmann.no/5_serie/E34/utsty ... .htm#18189 Dæven det var dyrt, trodde ikke det kostet så mye. Og det er bare bakpotte?? [/quote sjekka litt der nå og de har ikke sånt likevel. men skal du ha eisenmann så koster den veldig mye og det er 5-6ukers leveringstid på det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 På min E34 520i har jeg Simmons effektanlegg fra katalysator og bakover. Jeg syns det er grisedeilig lyd i min hvertfall. Usikker på hva det kostet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 på v8'aren min har eg og simons fra katt og bakover gav 500 for de brukt uten rust å er heilt grei lyd, ikke for mykje og ikke for lite -- men synest eisenmann er grommare da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kjøpte Eisenmann til min E39 530d, ble veldig fornøyd! Men det burde man vel til den prisen. Ble kjøpt på Schmiedmann så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Hehe, tror jeg skal gå for Eisenmann! Noen som har noen bra forslag til felger med mye kanter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Rondell D58 sitter som ett skudd. ligger noen sett tilsalgs på forumet. Kjøp også justerbart senkesett så er bilen fort en helt annen! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå