Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Sliter litt med å bestemme meg for hvilke dekk jeg skal kjøpe til nye felgene. Vil ha strekk, men ikke for mye og ikke for lite. Har søkt på google, tyrestretch.com, stanceworks.com og her inne, uten å finne noen bra bilder som viser hvor mye strekk det blir. Viss noen har bilder eller mulighet til å ta bilde av dette for meg blir jeg meget glad. Legg gjerne med hvilket dekk som er montert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Blir fin strekk uten at felgkanten stikker på utsiden med 265 på 10", så på 10,5" blir det nok tilstrekkelig med strekk om du ikke skal ha vag stil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Hvilket merke er det på dekket? Strekken er litt avhengig av hvilket merke man kjører. Jeg vil ikke ha er et stort mellomrom mellom felgkanten og kanten på dekket, men likevel nok strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Har 265/35 på 10x18" felg. Kan ta bilde i morgen om det er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Jatakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 dårlig bilde men her er 255 på 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 Var ikke lett å se noe der Morty.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 kan ta bedre bilder etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Det hadde vert supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan89 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 jeg kjørte med 255 på 10'' og syns det var litt lite egentli. så trur det hadde blitt tøft på 10.5'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Har har du ihvertfall bilder av 255/40-17 på 17x10" felg om det hjelper noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Det er glipp mellom kanten på dekk og felg på min, med 255 på 10.5 - 18". Hadde jeg hatt hukommelse skulle jeg tatt et bilde av bakhjulet i mårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Nytern: Hvilket merke er de dekkene? Var jo ikke rare strekket det der. S.Hafsmo: Er du hjemme fra havet nå, sånn at du kan ta bilde? Trenger ikke bilde umiddelbart da jeg reiser ut selv på mandag. Men tenkte å bestille slik at jeg har dekk før jeg er hjemme igjen. Ang. glipen så går det fint med litt glipe, men jeg vil ikke ha det slik som dette her: Men dette er jo 275/35 13x18", så vil ikke bli så ekstremt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Oi, dekkmerke glemte jeg.. Mener de het Nexen 3000 eller noe i den duren, ihvertfall Nexen.. Var igrunn ikke mye strekk, akkurat passe i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Okei. Vil ha littegrann mere enn det du har så jeg bør vel kanskje gå for 255 selv da.. Takk for bilder og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå