Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart tid for EU kontroll, så da må senkesettet av, og det originale på.

Trenger igrunn bare alle 4 demperene siden jeg har fjærer selv. Men kjøper gjerne komplett sett med dempere, fjærer og tårnlager hvis prisen ikke er for ille.

Demperene må selvfølgelig være i god stand.

Skrevet
hva byr du får 4 dempere i bra stand? jeg har fjører og topplagre også ;) Bare å sende ett bud på PM ;)

Si en pris du. Jeg har ikke peil på hva du vil ha for de.

Skrevet

Det er ingen problem å vise bilen med sportsdempere i kombinasjon med originalfjærer. Det er kun fjærene det kreves tüv-dokumentasjon for.

Jeg foretrekker å spandere en 4-hjulskontroll og vise bilen hos statens vegvesen fremfor å bytte fjærer hvert 2. år.

Skrevet
Det er ingen problem å vise bilen med sportsdempere i kombinasjon med originalfjærer. Det er kun fjærene det kreves tüv-dokumentasjon for.

Jeg foretrekker å spandere en 4-hjulskontroll og vise bilen hos statens vegvesen fremfor å bytte fjærer hvert 2. år.

Er klar over det. Har coilovere montert nå.

Har Koni framdempere som kan brukes med originalfjærene. Men skulle aller helst hatt alle 4 originaldemperene.

Men hvis noen har noen BILLIGE bakdempere å selge, så hyl ut.

Skrevet

Er klar over det. Har coilovere montert nå.

Har Koni framdempere som kan brukes med originalfjærene. Men skulle aller helst hatt alle 4 originaldemperene.

Men hvis noen har noen BILLIGE bakdempere å selge, så hyl ut.

Sedan eller Touring?

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...