T.H.O Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Snart tid for EU kontroll, så da må senkesettet av, og det originale på. Trenger igrunn bare alle 4 demperene siden jeg har fjærer selv. Men kjøper gjerne komplett sett med dempere, fjærer og tårnlager hvis prisen ikke er for ille. Demperene må selvfølgelig være i god stand.
Kobar Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 hva byr du får 4 dempere i bra stand? jeg har fjører og topplagre også Bare å sende ett bud på PM
T.H.O Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 hva byr du får 4 dempere i bra stand? jeg har fjører og topplagre også Bare å sende ett bud på PM Si en pris du. Jeg har ikke peil på hva du vil ha for de.
Yngvejos Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Det er ingen problem å vise bilen med sportsdempere i kombinasjon med originalfjærer. Det er kun fjærene det kreves tüv-dokumentasjon for. Jeg foretrekker å spandere en 4-hjulskontroll og vise bilen hos statens vegvesen fremfor å bytte fjærer hvert 2. år.
T.H.O Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Skrevet Mai 13, 2011 Det er ingen problem å vise bilen med sportsdempere i kombinasjon med originalfjærer. Det er kun fjærene det kreves tüv-dokumentasjon for.Jeg foretrekker å spandere en 4-hjulskontroll og vise bilen hos statens vegvesen fremfor å bytte fjærer hvert 2. år. Er klar over det. Har coilovere montert nå. Har Koni framdempere som kan brukes med originalfjærene. Men skulle aller helst hatt alle 4 originaldemperene. Men hvis noen har noen BILLIGE bakdempere å selge, så hyl ut.
stfoer Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Det er ingen problem å vise bilen med sportsdempere i kombinasjon med originalfjærer. Det er kun fjærene det kreves tüv-dokumentasjon for.Jeg foretrekker å spandere en 4-hjulskontroll og vise bilen hos statens vegvesen fremfor å bytte fjærer hvert 2. år. Er klar over det. Har coilovere montert nå. Har Koni framdempere som kan brukes med originalfjærene. Men skulle aller helst hatt alle 4 originaldemperene. Men hvis noen har noen BILLIGE bakdempere å selge, så hyl ut. Sedan eller Touring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå