Kjell Z3 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Store motorer økonomiske http://www.abcnyheter.no/abc-penger/oko ... -drivstoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 nå kan jeg rettferdig gjøre sjuern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Uansett så kommer alltid små motorer til å klinge bedre i myndighetenes miljøvennlige ører, om så det motsatte hadde blitt bevist. Jeg vet iallfall det at jeg med mine nesten 200 hester og 400 nm bruker på blandet kjøring like mye som damas Polo 1,4. Eller en kamerats Chevy Tahoe 5,3 V8 med 300 hester kjører like billig på LPG gass som en Passat 1,6 TDI Bluemotion med 105 hester! Må nok mere til for at de skal forandre avgiftsystemet ja, regeringen ser vel helst at vi alle skal kjøre Think eller Prius. Godt vi tjener så godt her i landet at de ennå ikke kan "tvinge" oss til å kjøre sånne biler, selv om de har gjort tapre forsøk gjennom å sette opp avgiften på bil og drivstoff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 BMW 320D e90 ligger på samme forbruket som en 1.2l Polo "Bluemotion".. Synes det er så morro å se alle reklamene til biler som har sånne fancy øko-navn hvor de omtrent kun reklamerer for meget lavt forbruk og utslipp. Også er det BMW som jeg ser hvertfall, reklamerer minst for dette og ligger alltid på toppen med biler som har lavest forbruk og beste ytelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Jeg blir lettere provosert over hvordan avgiftene beregnes nå om dagen.. Gammeldags og helt bak mål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 er noe annet når det kommer til bensin biler med motor vs forbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 er noe annet når det kommer til bensin biler med motor vs forbruk. Til gjengjeld slipper du dieselenes lokalforurensing, og alle byers lokaltåke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 En stor motor som går moderat har jo bedre forutsetning for å gå rimelig enn en liten motor som tynes utover det den er bygd for. Hvordan høyrefoten brukes er jo en annen sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Så lenge myndighetenes hovedmål er mest mulig penger i kassen så hjelper sannheter om forbruk og miljøfiendtlighet lite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå