Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan bytte mot 500 og en starter til is'n din

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fy faen for noe tull!! Har ikke lurt noen av de og har ikke tø brukere!! Dekslene bak lysa har jeg sagt jeg ikke finner!! Dekka til morty var ubrukte!! De var ikke pakka ut fra folien de kom med en gang! Så enten han som har ødelagt eller fabrikk feil. Ringte dekkonline for han for å finne ut mer! De sa at det kan umulig være fabrikk feil så eneste som kan ha ødelagt det dekket er morty han selv!

Det har du ikke sagt til meg, dette er noe du uansett må opplyse om på forhånd. Men det spiller ingen rolle, du får kose deg med tusenlappen, din stakkarslige gutt.

Skrevet

Hvis folk har vanskeligheter med å stole på meg så ikke legg inn bud hvis du bor langt unna. Jeg ser helst frem til at den blir hentet, men ingen problemer med å selge!

har nå et bud på 2000,- og det blir den solgt for i morgen hvis ingen andre byr høyere

Skrevet
Fy faen for noe tull!! Har ikke lurt noen av de og har ikke tø brukere!! Dekslene bak lysa har jeg sagt jeg ikke finner!! Dekka til morty var ubrukte!! De var ikke pakka ut fra folien de kom med en gang! Så enten han som har ødelagt eller fabrikk feil. Ringte dekkonline for han for å finne ut mer! De sa at det kan umulig være fabrikk feil så eneste som kan ha ødelagt det dekket er morty han selv!

Kan være fabrikk feil fra Dekkonline jo, jeg har selv fått ett dekk derfra hvor den delen som skulle ligge mot felgen manglet litt gummi.

Skrevet

Kan være fabrikk feil fra Dekkonline jo, jeg har selv fått ett dekk derfra hvor den delen som skulle ligge mot felgen manglet litt gummi.

dette har vært kjørt på uten luft.. har dekket liggendes her ennå.. som jeg kun pakket opp kunne kaste...

Skrevet

Stemmer for bimmers gjøres om til litt mer seriøst forum med 100-200 innmeldingsavgift og folk må ha NAVN som identitet ikke nick.

Blir fort litt mindre kødd ;)

Skrevet
jeg vil ikke det..kan godt betale..men fullt navn er teit..tenk på alle som adder meg på facebook da...

ikke vær så selv sikker da ;) haha

tror ikke det blir et problem en gang. stemmer for reggistrering og vertifisering med et reggistrert tlfnr :)

Skrevet

Saklig ;)..

Er medlem i vw audi klubben , der er det aldri noe tull med handler osv, da vi har ett itrader system der du rater folk likt som paypal/ebay.

Fult navn og registrert nummer er ett must!

jeg vil ikke det..kan godt betale..men fullt navn er teit..tenk på alle som adder meg på facebook da...
Skrevet

ikke vær så selv sikker da ;) haha

tror ikke det blir et problem en gang. stemmer for reggistrering og vertifisering med et reggistrert tlfnr :)

enig.. er med jeg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...