Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du noe av det jeg skreiv der som att jeg trodde jeg var den eneste vw audi medlemmen ?

Isåfall burde du tenke deg om x2.

extremracing.net :s

Saklig ;)..

Er medlem i vw audi klubben , der er det aldri noe tull med handler osv, da vi har ett itrader system der du rater folk likt som paypal/ebay.

ikke tro at du er den eneste som er vacn medlem da ;) hahahah

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stemmer for bimmers gjøres om til litt mer seriøst forum med 100-200 innmeldingsavgift og folk må ha NAVN som identitet ikke nick.

Blir fort litt mindre kødd ;)

:applause::applause:

Om ikke folk kan stå frem med navn her, har de ikke noe hær å gjøre. Så skulle det vært mail, tlf nr og adresse når man gikk inn på profilen. :D

Skrevet

Jeg ser hva du skriver og det skulle jo vært sånn.. , men det skjer jo ikke i praksis ;)

Man skal jo ikke stjele , men noen gjør det fordiom..

Derav påbudt med navn og regga nr ;)

Skrevet
Stemmer for bimmers gjøres om til litt mer seriøst forum med 100-200 innmeldingsavgift og folk må ha NAVN som identitet ikke nick.

Blir fort litt mindre kødd ;)

:applause::applause:

Om ikke folk kan stå frem med navn her, har de ikke noe hær å gjøre. Så skulle det vært mail, tlf nr og adresse når man gikk inn på profilen. :D

Ved innmelding må vi oppgi navn og adresse? Stemmer ikke det?

Da er det bare å rapportere innlegget og mistanken/problemet så får moderator sjekke det ut.

Ville tro at moderator kunne avkrefte eller bekrefte ang can92/minbla også?

Ved dette tilfelle ville jeg valgt å legge til en kommentar hvis jeg var minbla. Han har i alle fall vært her?

Skrevet

litt enig ang registreringen her innpå. kjøpte selv en lmm av en her innpå som aldri kom. han skulle overføre penga tilbake osv osv osv osv. men ble aldri noe av. skjønner ikke at folk har samvittighet til å holdepå sånn jeg.

Skrevet
Så du noe av det jeg skreiv der som att jeg trodde jeg var den eneste vw audi medlemmen ?

Isåfall burde du tenke deg om x2.

extremracing.net :s

Saklig ;)..

Er medlem i vw audi klubben , der er det aldri noe tull med handler osv, da vi har ett itrader system der du rater folk likt som paypal/ebay.

ikke tro at du er den eneste som er vacn medlem da ;) hahahah

åhoi,ikke så alvorlig nå Andre ;) bare tuller med deg jeg vet du :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...