andreee Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Så du noe av det jeg skreiv der som att jeg trodde jeg var den eneste vw audi medlemmen ? Isåfall burde du tenke deg om x2. extremracing.net :s Saklig .. Er medlem i vw audi klubben , der er det aldri noe tull med handler osv, da vi har ett itrader system der du rater folk likt som paypal/ebay. ikke tro at du er den eneste som er vacn medlem da hahahah
M3 Yngve Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Stemmer for bimmers gjøres om til litt mer seriøst forum med 100-200 innmeldingsavgift og folk må ha NAVN som identitet ikke nick. Blir fort litt mindre kødd Om ikke folk kan stå frem med navn her, har de ikke noe hær å gjøre. Så skulle det vært mail, tlf nr og adresse når man gikk inn på profilen.
andreee Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Jeg ser hva du skriver og det skulle jo vært sånn.. , men det skjer jo ikke i praksis Man skal jo ikke stjele , men noen gjør det fordiom.. Derav påbudt med navn og regga nr
hao Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Stemmer for bimmers gjøres om til litt mer seriøst forum med 100-200 innmeldingsavgift og folk må ha NAVN som identitet ikke nick. Blir fort litt mindre kødd Om ikke folk kan stå frem med navn her, har de ikke noe hær å gjøre. Så skulle det vært mail, tlf nr og adresse når man gikk inn på profilen. Ved innmelding må vi oppgi navn og adresse? Stemmer ikke det? Da er det bare å rapportere innlegget og mistanken/problemet så får moderator sjekke det ut. Ville tro at moderator kunne avkrefte eller bekrefte ang can92/minbla også? Ved dette tilfelle ville jeg valgt å legge til en kommentar hvis jeg var minbla. Han har i alle fall vært her?
Robin L Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 litt enig ang registreringen her innpå. kjøpte selv en lmm av en her innpå som aldri kom. han skulle overføre penga tilbake osv osv osv osv. men ble aldri noe av. skjønner ikke at folk har samvittighet til å holdepå sånn jeg.
extremracing.net Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Så du noe av det jeg skreiv der som att jeg trodde jeg var den eneste vw audi medlemmen ? Isåfall burde du tenke deg om x2. extremracing.net :s Saklig .. Er medlem i vw audi klubben , der er det aldri noe tull med handler osv, da vi har ett itrader system der du rater folk likt som paypal/ebay. ikke tro at du er den eneste som er vacn medlem da hahahah åhoi,ikke så alvorlig nå Andre bare tuller med deg jeg vet du
andreee Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Aha .. Ikke bare bare å vite hva som er spøk og ikke.. Går bra det Torbjørn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå