Snake____1 Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Skrevet Mai 18, 2011 Like gromt som det er galskap =3Hehe, det er meg det vetdu Liker motorvalget spent på resultatetHar fundert en stund hvilken motor det ble, men etter å lest tråden til han med 550TT å hørt lyden Ingen tvil Må komme med lydklipp Kommer om litt kansje Har dillet litt med å gjøre ledningsnettet fint å finne løsninger på f.eks å gjøre pluggbytte lettere Fikk ikke satt i gang med eksosen enda da jekken streika for meg, hehe... Traversen fikk jeg laget på mål av en kamerat, så dette bør bli bra Med litt olje på den så funka den et par løft til Setter nok i gang med eksosen i morra tenker jeg, får slenge inn noen bilder og muligens et videosnutt
Snake____1 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Skrevet Mai 19, 2011 Da var halvdelen av eksosen på Høyresiden sveist og ca 25% ferdig på Venstresida. Var trangt men det gikk Oppstartsvideo fikk jeg også tatt før jeg satte igang med eksosen Går maks 2500omdr. da begge hjernene ikke er synkronisert enda, Time will come!
speedyracing Skrevet Mai 20, 2011 Skrevet Mai 20, 2011 åååå fyyy fa*********** hehe det er det råeste jeg har sett på lenge kult prosjekt du får legge ut flere sånne videoer
Snake____1 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 jillt prosjekt Takk Da var eksosen nedgjort til 2x2.5" rett under bensintanken Men nå sitter jeg her med å griner å holder på isbiter Sveiseblink å vannblemmer er fine greier Ble 4x ~2" fra motor til ca under slutten av kassa, her ble det omgjort til 2x2.5" så håper dette vil holde Men heite med bøyer og krenger for å nå frem med alle 4x rør Ble ikke noe bilder enda desverre, mobilen min gikk tom fra strøm Men jeg fant ut den sugde noe falsk luft mellom innsuget og toppen... Så i morra er det av med innsugsmanifoilene igjenn Er det noen som vet hvilken mellomaksel jeg kan bruke? Har 328 bakstilling og 6trinns kasse, så hadde det vært m3 3.2l bakstilling så kunne jeg brukt den...
in2you Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Lyden fra denne fikk jo hele meg til å dirre.. hoho!
Snake____1 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Lyden fra denne fikk jo hele meg til å dirre.. hoho! Hehe, du likte den ja Vært lite fremgang her i det siste... Men begynte litt forsiktig på'n igjenn i dag med å lage brakett "holder" til oljefilteret, som forsåvidt ble ok. Det ble lakka svart med motorlakk Satte deretter igang med demontering av gasspjeld og oppsmurning av disse. Var visst ikke noe BMW hverken produserte eller hadde på lager... Så en liten overhaling var nok iike feil. Var masse støv å "grime" inni her etter børstene og slitasje, så det gjorde nok skikkelig godt med noe olje Så begynte jeg å demontere innsugene igjenn, få tetta den falske lufta som kommer å går... "Det er enkelt å demontere innsuget... Så lenge det på andre siden er av " Hehe... Det blir montering igjenn i morra, åsså setter jeg i gang å sveiser på en bakpotte fra M3 3.2 som "Eirik Viste" var så snill å sponsa meg med
Snake____1 Skrevet Mai 26, 2011 Forfatter Skrevet Mai 26, 2011 Fikk forresten montert ett 6000k 55w xenon sett i kabrioleten på tirsdag, jøss for en forskjell Anbefales ihvertfall Xenon i fjernlys kun på vestre side...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå