Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Like gromt som det er galskap =3
Hehe, det er meg det vetdu :lol:
Liker motorvalget :) spent på resultatet
Har fundert en stund hvilken motor det ble, men etter å lest tråden til han med 550TT å hørt lyden :o Ingen tvil :mrgreen::applause:
Må komme med lydklipp :)
Kommer om litt kansje :P

Har dillet litt med å gjøre ledningsnettet fint å finne løsninger på f.eks å gjøre pluggbytte lettere #-o:) Fikk ikke satt i gang med eksosen enda da jekken streika for meg, hehe... Traversen fikk jeg laget på mål av en kamerat, så dette bør bli bra :)

Med litt olje på den så funka den et par løft til :P Setter nok i gang med eksosen i morra tenker jeg, får slenge inn noen bilder og muligens et videosnutt 8)

Skrevet

Da var halvdelen av eksosen på Høyresiden sveist og ca 25% ferdig på Venstresida. Var trangt men det gikk :P

e79xikuhfwdc5qkefja3.jpg

vp1qcuqwzsafzosdxygf.jpg

Oppstartsvideo fikk jeg også tatt før jeg satte igang med eksosen :)

Går maks 2500omdr. da begge hjernene ikke er synkronisert enda, Time will come! :D

Skrevet
jillt prosjekt :D

Takk :)

Da var eksosen nedgjort til 2x2.5" rett under bensintanken ;) Men nå sitter jeg her med å griner å holder på isbiter :( Sveiseblink å vannblemmer er fine greier :P

Ble 4x ~2" fra motor til ca under slutten av kassa, her ble det omgjort til 2x2.5" så håper dette vil holde :) Men heite med bøyer og krenger for å nå frem med alle 4x rør :P

Ble ikke noe bilder enda desverre, mobilen min gikk tom fra strøm :( Men jeg fant ut den sugde noe falsk luft mellom innsuget og toppen... Så i morra er det av med innsugsmanifoilene igjenn ](*,)

Er det noen som vet hvilken mellomaksel jeg kan bruke? Har 328 bakstilling og 6trinns kasse, så hadde det vært m3 3.2l bakstilling så kunne jeg brukt den...

Skrevet
Lyden fra denne fikk jo hele meg til å dirre.. hoho! :D

Hehe, du likte den ja :P

Vært lite fremgang her i det siste... Men begynte litt forsiktig på'n igjenn i dag med å lage brakett "holder" til oljefilteret, som forsåvidt ble ok. Det ble lakka svart med motorlakk ;)

Satte deretter igang med demontering av gasspjeld og oppsmurning av disse. Var visst ikke noe BMW hverken produserte eller hadde på lager... Så en liten overhaling var nok iike feil.

mm3b1ff4l1nbryxkev55.jpg

0ruhbtyto5wfkc4xi5nk.jpg

Var masse støv å "grime" inni her etter børstene og slitasje, så det gjorde nok skikkelig godt med noe olje :D

5ojtpdu3u3frh8xcb6oh.jpg

ws57s1ojf8uhw0tbie98.jpg

Så begynte jeg å demontere innsugene igjenn, få tetta den falske lufta som kommer å går...

"Det er enkelt å demontere innsuget... Så lenge det på andre siden er av ](*,) " Hehe...

thafn8lhod7i5rjihbxm.jpg

uq1z1wkrqwlv6o9nnzsw.jpg

Det blir montering igjenn i morra, åsså setter jeg i gang å sveiser på en bakpotte fra M3 3.2 som "Eirik Viste" var så snill å sponsa meg med 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...