Kristov Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28377995 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 He,he Så den akkurat på finn og tenkte å legge den ut Egentlig ikke så spesiell å litt kjedelig med blått interiør, men kunne tenkt meg en dønn orginal og urørt e-30 om dagen som man bare kunne cruisa rundt i Ikke mange som har de helt orginale lenger, og da ville den jo vært litt unik på en måte lell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Spørs på rust nivået, men ellers er den bankers for utgangspunkt til prosjekt. Prisen er det ingenting å si på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 tenkte tanken ang. rust jeg også, spes. siden den er gått i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Så grei ut den - og for 30K kan man jo bruke litt på å få den strøken, og fremdeles MYE billigere enn disse M-tech II bilene 30mm senk og 16" Alpina eller Hartge felger og det blit HELT perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Det viktigste med denne bilen er at den mest sannsynlig ikke er ihjelskrudd som alle andre E30'er. Samme eier i 22 år er et veldig pluss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Hjelper ikke når Heidi ikke tar tlf'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Har sikkert fått hundre telefoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 ja hadde jeg ikke bodd 7t unna hadde jeg tatt den usett i det jeg så annonsen, men antar den er solgt for lengst, eller så pågår budrunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Snakket akkurat med dama, bilen er fortsatt til salgs og hun var ikke interessert i innbytte, rekker jo ikke selge Audin før denne er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 ringte nå... Det kommer 5-6 stykker og ser på den mellom kl 7 og 8 ikveld, og så måtte de sende inn bud via tlf el mail, også regna han med at den ble solgt i morra... LOL, er ikke alle som selger bil på den måten ass. Han var en kar oppi åra tror jeg, prata skikkelig vestkant dialekt ihvertfall. Får se om jeg gidder å dra å kikke... Ny bil = nytt problem og utgifter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå