Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1, 2 og 3 betyr ingenting. Jeg ser for meg at det er merker som kommer av produksjonen av plasten.

Maks og min er mellom de to store hakkene. Noe annet ville vært helt på trynet.

Skrevet

Bra, det var det jeg trodde også. Var innom to bensinstasjoner og de som jobbet der kunne ikke bekrefte dette samt på den ene stasjonen trodde de at #3 var MAX...

Takk for svar.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan sikkert låne denne tråden litt jeg da. Når man peiler olje, skal da motoren og olje være driftsvarm, bilen stå plant noen minutter? Eller kan man peile på kald motor? At bilen står rett skjønner jeg er lurt selvfølgelig :)

Skrevet
Godt å høre at de som selger olje vet hvordan man selger mest mulig..

hahaha:D:D genialt trix da:P la alle sammen fylle 2l for mye:)

Skrevet
Kan sikkert låne denne tråden litt jeg da. Når man peiler olje, skal da motoren og olje være driftsvarm, bilen stå plant noen minutter? Eller kan man peile på kald motor? At bilen står rett skjønner jeg er lurt selvfølgelig :)

La bare oljen renne nedi panna.. dette tar vel bare noen min! La motoren bli kjøligere (altså ikke driftsvarm) så heller du i:) Ja! Bilen må stå plant:P

Skrevet

på de få litrene som går i en liten bilmotor tror jeg ikke det stiger voldsomt mye fra kald til varm motor. Har du olje over minimum når oljen er iskald er du ihvertfall på den trygge siden. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...