Dal-z Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 heisann overtar snart min nye bil, en 320d 2008 mod. står for tiden på originale 18" m-sport felger i design 193 såvidt jeg husker, men har litt lyst på nye felger. sliter veldig med å finne noe som kan bli tøft, personlig tror jeg bbs lm replica i gunmetal hadde vært litt stilig. men er usikker... tenker hovedsaklig på 19", 20 blir vel litt stort..? legger ved bilde av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Jeg kjører med 19" på min e90 og det er akkurat passe 20" fyller jo ut hjulbuene enda mer, men da mister du enda mer komfort og dekkprofil :/ 20 passer mer hvis du skal ha kantfelger som BBS LM eller GS Silvertrack Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 personlig tror jeg bbs lm replica i gunmetal hadde vært litt stilig. Det ville blitt helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Jeg kjører med 19" på min e90 og det er akkurat passe 20" fyller jo ut hjulbuene enda mer, men da mister du enda mer komfort og dekkprofil :/ 20 passer mer hvis du skal ha kantfelger som BBS LM eller GS Silvertrack hvilke felger kjører du med da? har du evnt. et bilde å hoste opp? men er akkurat det jeg er redd for, nemlig at lm kommer til å se fryktelig små ut. en kompis mener jeg må ha 20" om jeg skal ha lm, men jeg tror jeg mister såpass mye komfort at det ikke er verdt det personlig tror jeg bbs lm replica i gunmetal hadde vært litt stilig. Det ville blitt helt perfekt ja, tror de passer meget bra, iom jeg går for et rødt/svart tema på bilen, så lm kopiene i gunmetal med rød senterkopp og bbs teip på kanten kunne vel sett bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Hvis du ser lenger ned på side 3 viewtopic.php?f=11&t=179385&start=30 så har Eksos lagt ut et bilde av bilen min med de sølvgrå GS Infinity felgene mine der den er ps-senka Har ikke lagt ut noen bilder etter at jeg bytta over til de selv, men det kommer etterhvert. Du burde definitivt gå for 20 om du skal ha BBS LM ja! 19 er helt kurant, men bilen blir jo stiv og litt hard, men når du skal ha en m-sport så er det hverdagskost for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 det så jo veldig bra ut! er den mye senka på det bildet? må si fra når du får tatt noen flere bilder.. liker veldig godt GS-spider felgene, de er jo ganske like dine egentlig. har sett noen forged1 felger, sinnsykt råe felger, så kunne tenkt meg noe som ligner litt, men til en grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Den ble senka i photoshop, men det så ut som noe allá 40/40 på bildet Jeg skal gå for 40/30 snart På avstand var felgene på bildet her ganske lik mine, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Hva med BMW Style 313 ? Synes disse er perfekt til E9x! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 anbefaler deg å sjekke VMR wheels. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 synes design 313 ser veldig bra ut, men de blir veldig åpne synes jeg. men VMR wheels hadde jo ganske så mye fine felger, likte design 713 MEGET godt http://www.modbargains.com/Velocity-Mot ... 95-BMW.htm 5500 kr + dekk + frakt + moms.. er vel ikke så alt for galen pris det..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Hva med M6-felger? Google det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 har aldri vært så glad i m6 felgene egentlig. syns det blir så ordinært, alle har de jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 har to sterke kandidater nå, VMR V713: http://www.modbargains.com/Velocity-Mot ... 95-BMW.htm og zito wp 111: http://www.bilprodukter.no/html-sider/b ... /bp15.html hva tror folket om de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 helt klart VMR felgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 ja, har god tro på at de ser sykt bra ut på bilen min i gunmetal farge. men hvordan er disse felgene når det kommer til kvalitet, er det noe å ha? men så var det vmr 701 og da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå