-Roger- Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 En gang kom det inn en og hentet meg fordi bilen sto og ulte og blinket utenfor. Jeg slo av alarmen og ble stående rett innenfor døren etterpå! Så hørte jeg det begynte igjen. Gikk ut, og merket at da var det ikke min bil men en E60 som sto og hylte. (jeg har e61) Gangen etterpå jeg tok ferge skjedde akkurat det samme. I går låste jeg ikke bilen og da skjedde det selvfølgelig ikke. Men er jo greit å kunne låse bilen sin når man går inn... Flere som opplever det samme?
Muztang289 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Nå har jeg en E38 740, denne er også veldig sensitiv.. Kan ikke parkeres i gata en gang, for om en bil kjører i 40 km/t forbi så starter alarmen å gå.. Om folk ser rart på deg når alarmen går, så bare si at hun trenger oppmerksomhet..
-Roger- Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Så du er også plaget med at alarmen går, men bare hvis du trykker en gang på knappen?
in2you Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 På min forrige E36 gikk alarmen HELE tiden på fergene mellom stavanger og bergen, fant til slutt ut at det var like greit å deaktivere alarmen på fergene
SideIn Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 nyere BMWèr har tiltsensor så nor fergen ruller fram å tilbake i tilleg til viberasjoner så aktiveres denne.
Muztang289 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 nyere BMWèr har tiltsensor så nor fergen ruller fram å tilbake i tilleg til viberasjoner så aktiveres denne. Nyere? Hva mener du med dette? Tilogmed min 1997 modell 740 har alarm, denne har også en slik tiltsensor.. Denne er vel mest for at bilen ikke skal bli dratt opp på henger, lasteplan eller at bilen skal gjekkes opp slik at felger skal stjeles av tyver..
Alpejohn Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Les i instruksjonsboka du, der står det alt du trenger og vite! Har lest igjennom boka på min E39, og der står det også at på ferger, skal man trykke to ganger på låseknappen, da deaktiveres tiltsensoren. Av og til lønner det seg og lese bruksanvisningen
SideIn Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 nyere BMWèr har tiltsensor så nor fergen ruller fram å tilbake i tilleg til viberasjoner så aktiveres denne. Nyere? Hva mener du med dette? Tilogmed min 1997 modell 740 har alarm, denne har også en slik tiltsensor.. Denne er vel mest for at bilen ikke skal bli dratt opp på henger, lasteplan eller at bilen skal gjekkes opp slik at felger skal stjeles av tyver.. det var ikke meningen å fornærme deg, din bil er en nyere bmw.
-Roger- Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Kjekt å vite Da er jo ikke dette noe problem lenger!
Muztang289 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 nyere BMWèr har tiltsensor så nor fergen ruller fram å tilbake i tilleg til viberasjoner så aktiveres denne. Nyere? Hva mener du med dette? Tilogmed min 1997 modell 740 har alarm, denne har også en slik tiltsensor.. Denne er vel mest for at bilen ikke skal bli dratt opp på henger, lasteplan eller at bilen skal gjekkes opp slik at felger skal stjeles av tyver.. det var ikke meningen å fornærme deg, din bil er en nyere bmw. Nei nei.. Mente det ikke på denne måten.. Tok dette som et kompliment iførste omgang.. Men nå ble det en bekreftelse på det også.. hehe! Skal lese igjennom boka mi jeg også nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå