pinadud Skrevet November 9, 2011 Forfatter Skrevet November 9, 2011 Ja, men så er det så stress at for å få coilovers på e34, så må det sveises. og det kan ikke jeg..
Thundercoil Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Bare drit i coilovers du! Største grunnen til at jeg monterte det var fordi at jeg liker senk, men også road trips med venner og mye last. Så da er det greit å justere etter behov. Og kanskje ekstra lav på bane. Men når jeg kjøper E93 til neste år går jeg nok kun for milde senkefjærer ala original m-tech. Evt. bare kjøper jeg en med m-tech understell. Haha.
pinadud Skrevet November 10, 2011 Forfatter Skrevet November 10, 2011 Vil jo også ha skikkelig senk! Men blir nok ikke dette på denne bilen Må være om noen selger med fjærbein inkludert
r_tranoe Skrevet November 10, 2011 Skrevet November 10, 2011 koed selger coilovers med fjørbein ferdig til montering. trur dem senker ned til 75 mm.. er hvertfall nåkk vil jeg tru.
Thundercoil Skrevet November 11, 2011 Skrevet November 11, 2011 FK automotive senker 45-75mm og koster 8.757,80kr+frakt Gå inn på koed.no->E34->Nye deler->Tuning->Understell->Senkesett "Alt du trenger, forutsatt at du bruker tårnlagrene du har på bilen nå" Så har de enda et FK sett med koni dempere. Til 10k, tror det settet kan justere hardheten også (rebound).
pinadud Skrevet November 11, 2011 Forfatter Skrevet November 11, 2011 Okei! Men er fremdeles ganske så dyrt. Får se etter vinteren!
Morten-st Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Hei pinadud, hvordan erfaring har du med bare senk framme? Har en E34 touring med bare senkefjærer, usikker på hvordan. Jeg sliter bakdekk på innerkant, som faen og. 265-30R19 Lurte på å montere orginalfjærer bake, den er skamlav bake som den er nå + stereoanlegg som veier alvorlig mye
pinadud Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 Jeg synes den ble bedre å kjøre! Jeg vet ikke om den sliter dekkene skjevt enda, men den ble tightere. Så jeg har ingenting vondt og si om bare senk foran. Eneste tingen jeg kan tenke meg kan være et problem er om du har veldig mye senk foran, sånn at den er skikkelig stiv, så er det vel heller et problem hvis den er skikkelig myk bak.
Morten-st Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 Jeg synes den ble bedre å kjøre! Jeg vet ikke om den sliter dekkene skjevt enda, men den ble tightere. Så jeg har ingenting vondt og si om bare senk foran. Eneste tingen jeg kan tenke meg kan være et problem er om du har veldig mye senk foran, sånn at den er skikkelig stiv, så er det vel heller et problem hvis den er skikkelig myk bak. Okay. Trur fjærene mine senker 35, ellers så er det 55. Det blir vell i meste laget kansje?
pinadud Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Skrevet Desember 8, 2011 35 bør gå fint, men 55 er i det meste laget vil jeg tro. Ikke at jeg har noe erfaring fra det i det hele tatt
pinadud Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Skrevet Mars 14, 2012 På med sommerfelger og på med bbs klistermerker på kanten! Planer for sommeren er å lakkere frontfangeren helt ned, også montere en rieger infinity frontleppe/540 leppe. Så ta diverse rust som har vist seg i løpet av vinteren..
pinadud Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Fikk tak i en frontfanger som var lakket helt ned, og med leppe, synes at det hjalp en del
norbakken Skrevet Mars 17, 2012 Skrevet Mars 17, 2012 Fin E34 du har! Jeg planlegger senk på min også når det nærmer seg sommer, så det var litt spennende å se hvor mye 30mm utgjorde hos deg... Tror jeg går for Lowtec 45/20, synes din fortsatt var litt for høy Men stå på, og hold den så pen som den er nå!
pinadud Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 Ja, den er fremdeles for høy, men når pengene strekker seg til, så planlegger jeg å gå for ordentlige dempere og mer senk. Men skal snart inn til militæret også, så pengene gror ikke på trær for tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå