Gå til innhold

Calypsorot e34 520i. M5 interiør S.6, Senk s.7, ny front s.8

Anbefalte innlegg

• Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn det skal se ut :D Hadde makent i 525en jeg hadde for et par år siden, bare med sort delskinn :D Men jeg hadde sort dash etc. også da. Husker setevarmerne svidde skinken godt på vei til skolen om vinteren. Haha.

Tok meg friheten til å misbruke bildet ditt i photoshop-tråden btw. Håper ikke det støter! Hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn det skal se ut :D Hadde makent i 525en jeg hadde for et par år siden, bare med sort delskinn :D Men jeg hadde sort dash etc. også da. Husker setevarmerne svidde skinken godt på vei til skolen om vinteren. Haha.

Tok meg friheten til å misbruke bildet ditt i photoshop-tråden btw. Håper ikke det støter! Hehehe.

Hahaha, hva er det du driver med? Ville ha senk, ikke noe transformers opplegg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Bare leker litt.

Du kan jo evt. forsøke å ta nye bilder i en litt snillere vinkel, eller dønn fra siden. Ellers så blir det vanskelig å senke den, uten at det ser fucket ut. Går ihvertfall fortere da :D

Edit: la ut 2 nye.. prøvde så godt jeg hadde tid til! hehe.. Så skyggeleggingen var ikke akkurat kjempeavansert. Hehe. Men den er nå senket! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Bare leker litt.

Du kan jo evt. forsøke å ta nye bilder i en litt snillere vinkel, eller dønn fra siden. Ellers så blir det vanskelig å senke den, uten at det ser fucket ut. Går ihvertfall fortere da :D

Edit: la ut 2 nye.. prøvde så godt jeg hadde tid til! hehe.. Så skyggeleggingen var ikke akkurat kjempeavansert. Hehe. Men den er nå senket! :D

Haha, jo takk for det! Skal ta noen snille bilder jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har senket bilen med 30mm nå, og det er ikke nok desverre, men det hjalp litt. Får ikke lastet opp bilder, fordi det systemet er nede.

Men er det noen som vet om senken kommer til å sige/synke litt mer? Monterte det på søndag, og det er ikke langt ifra at den senket 30mm heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på om det har vært brukt før, og evt. hvor lenge det har vært av forrige bilen. Men når jeg har montert på splitter nytt senkesett, har det som regel gått et par tre dager på litt humper og ujevnheter, der bilen har seget. Jeg lå hjulbuene i ett med dekket, men etter noen dager, hang hjulbuene litt 'over' dekket. Så det siger litt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Enig der.

På nyasfaltert vei har jeg merket at komforten ble bedre med coilovers, men stort sett er det hullete og jævlig med veldig redusert komfort i forhold til originale fjærer osv. Kjørte nylig min mormor sin facelift 316 med originalt oppsett og den spiser ujevnhetene i veien mye bedre.

Plussene er jo stivhet/bedre kjøreegenskaper og ikke minst utseende. :D Verdt det hver gang du ser på bilen eller holder litt høyere fart gjennom svingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...