wedar Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Det kan jo være at vedkomne som har montert, har strammet bolten på det nesterste festet før bilen har blitt sluppet ned på hjulene, slik at foringen har blitt vridd og stått i spenn, til den omsider har gitt etter. Nei, det gjorde jeg ikke! Demperne fulgte med Supersport senkesettet jeg kjøpte av GS bildeler. Tror det sto supersport på demperne også. Jeg også syntes det så ut som det var mye rust etter så kort tid, bare kosmetisk, men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Som jeg trodde, man får som regel hva man betaler for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Du får kjøre på med belglim man bruker på drevene på båter, dette funker som lube til du får det på plass, så størkner det og limer det fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedar Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Det hørtes ikke dumt ut... Tror jeg prøver det først. Og ja, en får hva en betaler for.. Men en kan også betale for noe en ikke får... Syntes det settet var verdt pengene jeg, om jeg får fiksa de foringene da, eller bare bytter demperne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Du får kjøre på med belglim man bruker på drevene på båter, dette funker som lube til du får det på plass, så størkner det og limer det fast. Hvorfor ikke bare montere en stor skive ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 for å unngå at foringen skal bli liggende løs i demperen og slites unødvendig hver gang du kjører i en hump, men for all del, du slipper ihvertfall at den detter ut med ei stor skive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wedar Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Ja, setter nok først på en skive. Men skal prøve de båtgreiene også. Virket fornuftig. Liker sånne tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå