Gå til innhold

Spørsmål om senking av e34!

pinadud
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kommer helt an på hva slags senkesett du har. Er det et kit med fjærer og dempere som er samstemte skulle det ikke bli noe værre enn originalt, men om du f.eks kjører med senkefjærer på originale dempere er det ikke sikkert det blir like vellykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha billig og komplett så kan jeg anbefale supersport 40/35 (dempere, fjærer og diverse småplukk). Veldig komfortabelt, og det har fungert for meg i flere år på humpete vinterveier. Om sommeren er det skikkelig digg å kjøre med. Koster 4000,-, hjulstillingskontrollen betalte jeg 1500,- for og kontrollen med nytt vognkort (som jeg enda ikke har hentet :P ) koster 500,- (superturbodiesel sier 1500, men kan virkelig ikke huske at det kostet mer enn nytt vognkort).

Edit: Denne var ikke til deg Fredrik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha billig og komplett så kan jeg anbefale supersport 40/35 (dempere, fjærer og diverse småplukk). Veldig komfortabelt, og det har fungert for meg i flere år på humpete vinterveier. Om sommeren er det skikkelig digg å kjøre med. Koster 4000,-, hjulstillingskontrollen betalte jeg 1500,- for og kontrollen med nytt vognkort (som jeg enda ikke har hentet :P ) koster 500,- (superturbodiesel sier 1500, men kan virkelig ikke huske at det kostet mer enn nytt vognkort).

Men må man ikke til og sveise hvis man skal bytte dempere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må man ikke til og sveise hvis man skal bytte dempere?

Alt er rett fram, ingen sveising! Du får tak i to fjærklemmer på Biltema som faktisk er et av deres produkter som ikke er helt ræva.

Så når fjæra er klemt i sammen er det bare å løsne alle boltene som er festet til demperen og fjæra (bak er det 3 mutteren under bakseteryggen og en stor bolt i bunnen av demperen, og framme er det festet noen stag til bunnen av "demperen" og noen muttere i toppen som du finner i motorrommet). Veldig rett fram, og det er mange her på forumet som har gjort dette mange ganger. Det er bare å spør. Grunnen til at jeg anbefaler supersport er at alle delene du trenger følger med. Og jeg har ikke vært noe annet enn positivt overrasket. Og du får det godkjent.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...