viggo E34 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Har vært ut å kjørt en del idag har filmet litt, skal legge ut imorgen. Bilen fungerte bra men fikk problem pga reimene har på et eller annet løsnet, og fant ikke igjen servoreima så har kjørt uten den, gikk da på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Nå bestillte jeg komplett ny bredfront fra koed, så da skal den samt aerodynamic speil og 4 dører fra nyere bil lakkes og monteres Vurderer også å bytte interiør til alcantra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 vart det itj nå skrytevideo å få sjå tå den her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 har noe jeg filmet innv mens kjørte, men det ble ikke noe bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 må no få se hvordan den går alt e bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 må no få se hvordan den går alt e bedre enn ingenting +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Skal du på e30meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Blir nok ikke det siden jeg ikke har fått skilt på den enda, men bestillt eukontroll nå da har ikke vært skilt på bilen her siden 2003 faktisk. Får se om jeg tar meg en tur på treff visst det er noe senere i sommer visst det er noe? Om noen er intressert i interiøret er det for salg, da jeg tenker å kjøpe strøkent alcantra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Bestillte disse baklyktene fra både parts24.no og partsandretards.no men viste seg å ha gått ut av produksjon. Noen som vet hvor jeg kan få skaffet slike??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Gs??? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Blir nok ikke det siden jeg ikke har fått skilt på den enda, men bestillt eukontroll nå da har ikke vært skilt på bilen her siden 2003 faktisk.Får se om jeg tar meg en tur på treff visst det er noe senere i sommer visst det er noe? Om noen er intressert i interiøret er det for salg, da jeg tenker å kjøpe strøkent alcantra Pris hadde du tenkt for de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Gs??? Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Mulig de har ja handler aldri fra gs så har ikke kommet på å sjekke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Blir nok ikke det siden jeg ikke har fått skilt på den enda, men bestillt eukontroll nå da har ikke vært skilt på bilen her siden 2003 faktisk.Får se om jeg tar meg en tur på treff visst det er noe senere i sommer visst det er noe? Om noen er intressert i interiøret er det for salg, da jeg tenker å kjøpe strøkent alcantra Pris hadde du tenkt for de da? Bud åver 4k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå