Hopen Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Noen som har peiling på hva jeg kan forlange for denne ved salg når den er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2011 hvorfor selge? Frister med en e60 diesel, men blir sikkert ikke så lett å selge denne når jeg er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyE30 Skrevet Mai 31, 2011 Share Skrevet Mai 31, 2011 E34 kaoseriet er ikke gærnt, men E30 forblir nok det tøffeste. Men med tanke på at dette blir et nok så stort prosjekt, hvor mye regner du med at du må ut med alt i alt? Fordi neste sommer blir det enten at jeg kjøper meg eller at jeg kanskje vil starte opp et prosjekt sammen med faren min som fremdeles lever i sin ungdomstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 E34 kaoseriet er ikke gærnt, men E30 forblir nok det tøffeste. Men med tanke på at dette blir et nok så stort prosjekt, hvor mye regner du med at du må ut med alt i alt? Fordi neste sommer blir det enten at jeg kjøper meg eller at jeg kanskje vil starte opp et prosjekt sammen med faren min som fremdeles lever i sin ungdomstid. Vanskelig å si, har ikke regnet sammen noe enda pluss er ikke ferdig enda. Men billig er det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2011 Da har jeg bestemt meg for å gå for datasprut av typen Electromotive Tec GT Eller har jeg fått montert Wallbro bensinpumpa idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 hvordan var det og montere pumpen? mye arbeid og tillpassinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 hvordan var det og montere pumpen? mye arbeid og tillpassinger? Det var veldig lett skal se om jeg får lagt ut noen bilder. Ta opp tankarmaturet så ser du fort hvordan det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 hvor skaffet du pumpen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 jeg kjøpte den på summit. ble 1100kr med frakt og toll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Da har jeg fått ledningsnettet til Electromotive Tec GT, så skal starte med koblingen av det imorgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Skal hente hjem bilen idag, så blir montering av front, sorte de lykter osv idag skal få lagt ut bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel-Frank Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Skal hente hjem bilen idag, så blir montering av front, sorte de lykter osv idag skal få lagt ut bilde låner tråden din litt.. har du et bilde av svinghjulet ditt?? eller om du husker om det er helt 100% plant, eller om det er frest noe ned i ytterkant?? BTW tøft prosjekt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Skal hente hjem bilen idag, så blir montering av front, sorte de lykter osv idag skal få lagt ut bilde låner tråden din litt.. har du et bilde av svinghjulet ditt?? eller om du husker om det er helt 100% plant, eller om det er frest noe ned i ytterkant?? BTW tøft prosjekt!! Takk! tror desverre ikke det.. husker heller ikke på om det er noen kant.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Felgene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå