Blade Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Heisann! Merkelig nok så har det fremre blinklyset mitt falt av, merket det når jeg kikket på bilen i stad, så nå trenger jeg nye. Så hvilke bør jeg gå for, hvilke ser bra ut, eller "riktige" ut? Jeg har sett utallige forskjellige, så greier ikke helt og bestemme meg for hva som ser bra ut eller ikke. Bilen er en E46 Coupe 99 mod og disse har/hadde jeg fra før, dvs jeg har bare én igjen: Forslag mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Jeg liker best de jeg selv har: De er kjøpt på GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Disse, ikke sant? De så ikke så verst ut, har lurt litt på de selv, takk for bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 De ligner, men det er ikke helt de. Bildet hos GS er litt missvisende, men det er de som har dette bildet: Delenummeret er "BLE46/2131". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 kan jo ta en titt på ebay også, stortsett litt billigere.. om du vil spare litt på prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Må huske på at det kom nye fester i 2001(?) da, med såkalt gaffelfeste. De passer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Da er det kanskje best og bestille fra GS da, siden festene er annerledes. De var jo ikke såå dyre mener jeg. Takk for hjelpen så langt folkens! EDIT: Når jeg først har laget en tråd, er det noen som har tips til frontlykter? Er de fra FK noe bra? Jeg har ikke Xenon fra før, og føler ikke et kjempe behov for Xenon, men jeg syns lykter med linser og AE ser finere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Kjøp løse angel eyes-ringer. Billigere og mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Di fra fk har lett for å dogge ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Ok, da får jeg heller beholde de gamle da, selvom de ikke har linser. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Da har jeg vært hos GS og fått kjøpt meg nye blinkers, lik som de som awt har. (Takk for tipset!) Syns de kledde bilen godt i grunn, men det virker som om de ikke går helt inn, at de stikker et par mm på utsiden av hovedlykten? Hvordan har dere løst dette? EDIT: Ettersom jeg forstår så skal blinklysa "klikkes" på plass, men det virker som om det er igjen en par mm, jeg har tatt i ganske hardt, men det virker ikke ut som jeg får de noe særlig lenger inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Jeg måtte modifisere pæreholderen. Blinklyset er laget på en slik måte at denne kolliderer med noe inni der. Kappet noen millimeter av denne, så gikk det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Hmm, får se om jeg finner på noe lurt, litt dumt om ting må kappes på da, forventer egentlig PnP på sånt i grunn. Takk igjen for hjelpen awt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Det er kun på selve kontakten du må skjære litt, du ser det lett. Ja, det er litt dumt, men slik er det ofte med uoriginale deler dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå