touringbernhard Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Ja, da var det på tide å vise mitt nyeste prosjekt. Jeg ville lenge ha en strøken E34, men det var et ganske dårlig objekt fra starten. det her er min første bil, og jeg skulle ta vare på den og sende den på hellakkering osv. så kom vintern Resultatet av vinteren var masse mer rust, og etter x-antall utforkjøringer pga sladding så gikk frontfangeren istykker. Så ble jeg påkjørt bakfra, og bakfangeren gikk. planen var å bytte ut dette i m-fangere, men det har det ikke blitt noe av ENDA. Byttet bakfanger, og skulle bare bruke den som vinterfanger, men som den fattige lærlingen jeg er, har jeg ikke hatt råd til å bytte enda. Jeg hadde fortsatt håp for at det kunne bli en helt strøken bil, helt til jeg lånte bort bilen min for et par uker siden og den ble smelt i autovernet. Da bestemte jeg meg for å lage et prosjekt ut av den. Slipte ned panseret, helte på eddik, og lot den stå. fortsatte med eddik (og det skal jeg fortsette med til rusta har satt seg ordentlig, noe som tar 2-3 uker) Så kappet jeg fjørene, og jeg vet at mange er imot det, men jeg gadd ikke bruke penger på coilovers på en sånt prosjekt. ikke i første omgang ihvertfall. De gamle vinterdekkene bak var så dårlig at de måtte byttes uansett, så da blei det burning til de var HELT utslitte. og da måtte jeg hive sommerdekk og felg på bak.. har heller ikke hatt penger til å kjøpe meg nye sommerdekk til felgene foran så da blir det som det blir i år.. Det som skal byttes er: frontfanger, muligens bakfanger, og felger. tenker også å ha gul folie på langlysene og tåkelys. Her er bilder: Håper bildene fungerer, og jeg må legge til at jeg ikke regner med at det er mange som liker det her, ingen kanskje.. gjør det kun for meg selv, for at jeg skal ha et morsomt prosjekt å surre med Jeg begynner ihvertfall å bli fornøyd! Takk til Smurfen her på forumet som fotograf! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Tøff! Rat rod er tøffe når de er gjennomført, og jeg syns du har begynt ganske bra! Skal følge med på resten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 takktakk! er ikke etter alles smak det her, men jeg tror det blir bra! hadde jeg bare hatt mer penger så... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Denne bilen fortjener å dø hos et bilopphuggeri.. "Rat-look" på nyere bmwer er fase som jeg håper forsvinner.. Spesielt teit blir det når bilen ikke har noe skikkelige felger engang. Da har du bare et vrak.. Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Denne likte jeg. Da jeg så den tenkte jeg "fy faen, så stygg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Hm. Skal det her fungerer, trenger den noe vanvittig fete "ekte" felger og mye mer senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 hehe, mer senk blir det nok ikke, subber nok som det er, nå! Skal bruke bilen i jobb osv også så blir litt kjipt å ikke kunne kjøre inn på byggeplassen engang.. hehe driver å vurderer felger nå, men det er nok en stund til det kommer.. blir ikke rik av lærlinglønn, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Denne bilen fortjener å dø hos et bilopphuggeri.. "Rat-look" på nyere bmwer er fase som jeg håper forsvinner.. Spesielt teit blir det når bilen ikke har noe skikkelige felger engang. Da har du bare et vrak.. Håpløst. Dette er da strengt tatt ikke en nyere bmw. en e60 er en nyere bmw. Disse er bare gamle vrak uansett og gutten har gjort bilen skamfet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Er det noen regler mot å ha teip over frontlyktene egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg veit ikke, men finner vell ut det når jeg blir stoppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Denne bilen fortjener å dø hos et bilopphuggeri.. "Rat-look" på nyere bmwer er fase som jeg håper forsvinner.. Spesielt teit blir det når bilen ikke har noe skikkelige felger engang. Da har du bare et vrak.. Håpløst. Syns du kan holde sånne kommentarer for deg selv.. Kult at noen gjør noe annet med E34 en det vanlige Syns du skal fjerne det ene langlyset ditt + slipe ned bakluka di også , det koster deg ingen penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Denne bilen fortjener å dø hos et bilopphuggeri.. "Rat-look" på nyere bmwer er fase som jeg håper forsvinner.. Spesielt teit blir det når bilen ikke har noe skikkelige felger engang. Da har du bare et vrak.. Håpløst. Syns du kan holde sånne kommentarer for deg selv.. Kult at noen gjør noe annet med E34 en det vanlige Syns du skal fjerne det ene langlyset ditt + slipe ned bakluka di også , det koster deg ingen penger Kritikk må kunne gå begge veier! Forøvrig er jeg helt enig med ingard. Skal man skal lage seg en rat, må det være gjennomført, det er ikke denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 kritikk går begge veier uten tvil! jeg regner ikke med at noen skal like det her, så det går greit! hehe. Den er jo ikke gjennomført fordi det er et prosjekt som skal gå videre. Men f.eks hva syns du skulle til for å få den gjennomført da? Planene er jo nye felger, gule langlys og tåkelys, noe morro på taket (ski, bensinkanne, eller noe annet gøyalt) og når rusten har satt seg skikkelig så skal jeg smøre motorolje på panseret for å gjøre finishen mørkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Hvor mange vinninger kappet du fjærene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 4 foran, 2 og en halv bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå