Spiff Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 hvor er det du bor forresten? var jo et par fine steder å ta bilder på dere har funnet her da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Joda, den var jo gjennomført.. men synes det er litt spesielt for det.. hehe.. Er noe eget med en veldig blank bil.. men på en annen side, godt vi ikke er like alle mann.. det hadde vært fryktelig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Bor i Røyken, i buskerud. tok bildene i det lokale sandtaket/industriområdet/søppelfyllinga.. hehe! syns det ble en del gode bilder der, selv! Takk for all kritikk, både negativ og positiv, morsomt å ta med seg. får se hvor langt jeg drar det prosjektet her da, men det blir nok et ordentlig takstativ-opplegg, også har jeg bestilt noen flere stickers til bakruta osv. morro å surre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Heh.. ikke helt skjønt denne stilen jeg.. en kar på jobben som også er helt oppslukt.. Men kan vel kanskje bli tøft det også om det er riktig gjennomført? Ratt over alle Ratt... Du kan ikke si at dette ikke er litt kult da? synd at denne ratt'n ikke lever lengre da... den brant opp i garasjen til eier for ett par måneder siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Da var motoren gått til helvette da. usj. så nå blir det motorbytte, men ikke til noe spennende. blir bare en m50b20, hvis jeg ikke finner en m50b25 til riktig pris. hvordan motoren høres ut, kan dere høre her: http://s455.photobucket.com/albums/qq27 ... EO0002.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Så det er bare å si ifra hvis dere vet om noen! helst i Drammen/Oslo området ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 da var vi i full sving med å bytte motor. nye motoren har gått bare 150.000 og virker frisk. den er fra e36, så vi har byttet over bunnpanne. Den gamle motoren har gått 345.000. begynte å bli greit sliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Hehe, syns den var fet jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2011 takktakk! bare jeg får den på veien igjen nå så! da er alt vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smurfen Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 super awesome bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 fangeren foran må du definitivt beholde.. strips den sammen med strips som har en spesiell farge og gjerne tykkest mulig slik at de blir godt synlige, og husk! ikke klipp bort "restene" av stripsene.. de skal være lengst mulig og at en rat-look bil skal være mest mulig strøken syns jeg er tull... det som er viktig er at felgene er DØNN strøkne, og helst med stor kant og mye dyrere enn selve bilen se på "rusty", den var langt i fra strøken.. men likevell verdens mest omtalte BMW E28.. (og nei, den er ikke dø... Mike Burroughs driver å bygger den oppigjen nå.. Dumt at du ikke kan senke den enda mer foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 Er midt i motorbytte nå, og nå ser jeg også klart hvor mye bilen skraper foran ! Både bunnpanne og diverse stag har fått smake litt asfalt ! Hehe, så blir nok ikke mer senk foran nei! Begynner ihvertfall å komme seg nå, fått i nye motoren, så nå er det bare å få startet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2011 problemer med tenning!! har lagt ut egen tråd for dette i teknisk.. noe hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
touringbernhard Skrevet Juni 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2011 da er bilen på veien igjen ! må bare få sveisa eksosen nå så ! nye felger blir det imorgen og!! forhåpentlig vis så hvis jeg kjøper de, blir det slengt ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 11, 2011 Share Skrevet Juni 11, 2011 Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå