Gå til innhold

Min Bmw E34 520 Touring RAT-LOOK (Nye felger side 4!!)

Anbefalte innlegg

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, den var jo gjennomført.. men synes det er litt spesielt for det.. hehe.. Er noe eget med en veldig blank bil.. men på en annen side, godt vi ikke er like alle mann.. det hadde vært fryktelig kjedelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i Røyken, i buskerud. :) tok bildene i det lokale sandtaket/industriområdet/søppelfyllinga.. hehe! syns det ble en del gode bilder der, selv!

Takk for all kritikk, både negativ og positiv, morsomt å ta med seg. får se hvor langt jeg drar det prosjektet her da, men det blir nok et ordentlig takstativ-opplegg, også har jeg bestilt noen flere stickers til bakruta osv. morro å surre med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. ikke helt skjønt denne stilen jeg.. en kar på jobben som også er helt oppslukt.. Men kan vel kanskje bli tøft det også om det er riktig gjennomført?

Ratt over alle Ratt... Du kan ikke si at dette ikke er litt kult da? ;)

mike-burroughs-bmw-e28-rust-and-trailer.jpg

synd at denne ratt'n ikke lever lengre da... :( den brant opp i garasjen til eier for ett par måneder siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

fangeren foran må du definitivt beholde.. strips den sammen med strips som har en spesiell farge og gjerne tykkest mulig slik at de blir godt synlige, og husk! ikke klipp bort "restene" av stripsene.. de skal være lengst mulig ;)

og at en rat-look bil skal være mest mulig strøken syns jeg er tull... det som er viktig er at felgene er DØNN strøkne, og helst med stor kant og mye dyrere enn selve bilen ;)

se på "rusty", den var langt i fra strøken.. men likevell verdens mest omtalte BMW E28.. (og nei, den er ikke dø... Mike Burroughs driver å bygger den oppigjen nå.. :)

Dumt at du ikke kan senke den enda mer foran :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er midt i motorbytte nå, og nå ser jeg også klart hvor mye bilen skraper foran ! Både bunnpanne og diverse stag har fått smake litt asfalt ! Hehe, så blir nok ikke mer senk foran nei!

Begynner ihvertfall å komme seg nå, fått i nye motoren, så nå er det bare å få startet den :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...