nimitz Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Skiftet vanostettninger i går. Kjørte noen km etter at jeg var ferdig. Alt virket som normalt utenom at "lavt kjøleveske nivå" kom opp. Lekket ut litt under demomtering. Etterfylte olje så alt var ok. Ble litt grisete så jeg tok en motorvask i dag som jeg har gjort ofte før. Da jeg startet opp igjen kom det orange motorikonet opp i dashen. En feilkode pga vanosring bytte?
Vannslangen Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Lavt kjølevæskenivå, så etterfylte du olje? Men du må få tatt en diagnose. Sikker på at du har fått på alle stikk igjen etc? Edit: Skriveleif
nimitz Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Det var lavt nivå på både olje og kjøleveske, men siden jeg ikke hadde glycol for hånden så ble det bare etterfylt olje. Litt surrete forklaring på tråstart Men det var ingen feilkoder etter ferdigmontert. Feilkoden kom etter motorvask i dag.
vegard89 Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Som "vannslangen" sier så er det nok best å ta en diagnose, behøver ikke å ha noe med det du har gjort på bilen eller det med motorvask å gjøre. kan være hva som helst ..
hao Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 men siden jeg ikke hadde glycol for hånden så ble det bare etterfylt olje
nimitz Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 men siden jeg ikke hadde glycol for hånden så ble det bare etterfylt olje Dette ble mer enn en inntrønder forstod
hao Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 men siden jeg ikke hadde glycol for hånden så ble det bare etterfylt olje Dette ble mer enn en inntrønder forstod Var litt for kjapp der ja. Trodde du fylte olje på radiator i stedet for kjøleveske
nimitz Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Sjekk stikket til lambda. Hvor sitter dette stikket?
Ballder Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Det finner du litt nedunder eksomanifoil inntil torpedoveggen mener jeg. Kan muligens være verdt ett forsøk og vri selve lambdasonden ett lite knepp frem og tilbake også sånn for og sikre at det er kontakt der. Men den sitter som regel jæææææææææævlig godt for og si det sånn. Er vel to stk lambda på bilen din om jeg ikke tar helt feil. Sleng deg under bilen og følg ledningene, så er du sikker på og finne frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå