marte Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 hahaha, tragisk jævla fjortissar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Skjerp dere a, blir rett og slett for dumt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marte Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Selges, grunnen kjøp av ny bil med større motor. fronten blir fikset og lakkert før kjøp eller visst dette ikkje blir gjort blir det fråtrekk i prisen. har bud på 40000.- Kan byttes i 325i E36 eller 325 E30 med mellomlegg fra meg. BMW 320i motor: M50 vanos KM: 260000 ganske fin bil med lite rust, god teknisk stand. Nylig skiftet dynamo (325 dynamo). 18" M6 felger med gode dekk, vinterdekk, sommerdekk 15" felg, bakrute senker og nytt interiør (om ønskes) følger med. EU-ok til juli 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Du må legge ut bilder innvendig osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Om du har bud på 40k, hadde jeg solgt på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Om du har bud på 40k, hadde jeg solgt på dagen. E9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Den er skummelt lik på en 320 jeg ble rundlurt med for litt over et år siden. Jeg kunne vel ikke fått regnr. på PM? I så fall har jeg mye viktig info. For din del, håper jeg at jeg tar feil. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Fikk PM, og det var heldigvis ikke samme bilen jeg hadde. Her kan dere se noenlunde hvorfor jeg trodde det var min gamle: For det første tok jeg av alle klistremerkene. Så tok jeg av øyelokk og lykter, og monterte like lykter som Marte. Dekkene var slitt, så slengte på piggfrie på like felger som Marte. Så byttet jeg grillrammen til en jeg hadde liggende, og fikk de vanlige nyrene igjen. Fangeren var helt knust, så den kastet jeg. Fikk denne av en kompis som skyldte meg noen deler: Han fikk den av kompisen som igjen skyldte ham penger, så jeg pusset den ned, fikset den med glassfibersparkel og grunnet den, og slengte den på bilen kun med grunning: Den fangeren har jeg hørt er tyvegods også, visstnok noen på forumet her som etterlyste den for et års tid siden. Jeg burde vel ha skjønt det, men som med dette bilkjøpet, er det tydelig at jeg har stolt for mye på fremmede. Dermed tar jeg NAF-kontroll på forhånd, og kjøper kun av forhandler. Tør ikke kjøpe privat lenger. Hehehe. Den var kollisjonsskadet foran, bak og på ene siden. På siden slengte de et sideskjørt over skaden. Foran, slo de vangene på plass med slegge. Kollisjonsskadet bak, også slått på plass med slegge og så byttet de bare bagasjelokket. På baksiden var det skikkelig bulkete og jævlig, gjennomrustet osv. Alt fra bakruten måtte ha blitt kuttet av og sveiset på nytt fra delebil for å bli EU-godkjent. Samme med vanger, kanaler måtte bli byttet osv. Kjempe mye defekte deler. Kjøpte den for 25 000,- solgte den for 7000 etter mange reparasjoner. Den var "EU-ok for 4 dager siden", men en uke etter kjøp, sa lokale verkstedet at det var det værste de hadde sett noensinne, og at den burde hatt kjøreforbud på dagen. Heldigvis hadde drittungen en rik pappa som stod som medeier, så jeg fikk nesten halvparten tilbake, pluss at jeg fikk beholde den. Faren visste selvsagt ikke at han var med på svindel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 hehe såg den bilen kjøre rundt i Odda en gang. vet ikk helt ka jeg skal si om bilen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marte Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Då va det montert på ny front og nye lister. så i helga blir det montering av grøftelys, valsing av hjulbuene og lakking av sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Ble det ikke noe av salget av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marte Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ble det ikke noe av salget av bilen? Nei, va bare useriøse kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 21, 2011 Share Skrevet Juli 21, 2011 Er det for seint å si velkommen, nesten ny her selv serru. Jeg kikka her for de det var en jente, ser ikke så mange så engasjert i nybilen av jenter. Likte felgene, som andre sier: E36 = stort potensial. Følger med og bare sånn før alle andre sier ifra til deg, de fleste her skriver bokmål.. Du jaokim s, Telemark, et sted du reiser bare for å høre folk prate....... Marte forteller det godt selv Da e faen kje vits å kommentere om du kje har nåke vetig og sei! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marte Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2011 Velkommen til deg og Takk ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Hei igjen marte. Kan jeg be deg lese denne tråden viewtopic.php?f=9&t=196759 Du skjønner vi kunne trengt et bilde og sammenligne med og i farta var du den jeg kom på med lik bil Se på innlegget til trådstarter (thoru) med dato fre jul 22. Der ligger det noen bilder og det er de to øverste jeg lurer på. Du behøver ikke ta av hjulet men øverste bilde er tatt innenfra høyre baksjerm forover. Neste bilde er under av samme sted. Neida jeg ber deg ikke om noe detaljerte greier men tenkte kanskje noe lign det øverste bilde tatt litt lenger ned...... og du marte, ingen henger deg om du ikke har tid, spør bare jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå