karl92 Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Hei! Dette er det dummeste spørsmålet noen sinne, men må likevell spørre. Jeg har diagnosekabler og carsoft 6.5 på vei fra dealextreme. Men hvor skal jeg koble til disse kablene i bilen for og få kjørt en scan? Så ingen åpenbare tilkoblinger i motorrommet. Noen som har beskrivelse, eventuelt et bilde? Takk for svar!
hao Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 viewtopic.php?f=1&t=128428&hilit=obd+hvilken Noe her som kanskje kan hjelpe deg?
Otis Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Du har diagnose pluggen din i motorrommet ved siden ABS sentralen. En svart runding som er noe ruglete på utsiden. Skru av lokket for å koble deg på der.
karl92 Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Skrevet Mai 25, 2011 Bumper denne her jeg siden jeg ikke fant ut av det. Jeg ser bare ikke hvor denne sirkelen som jeg skal koble til diagnosen er. Er det den som er helt på venstre siden på bildet?
hao Skrevet Mai 25, 2011 Skrevet Mai 25, 2011 Rød runding rundt kontakten på høyre side foran demertårn (passasjersiden)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå