Ron Jeremy Skrevet Juli 13, 2011 Share Skrevet Juli 13, 2011 Jeg er ute etter bil nr 2. og har kikket etter en ok 323i faktisk. Men måten du skriver på, er så jævlig turn off, at jeg ikke gidder å vurdere det engang. Vet ikke om du forsøker å skrive kult, eller om du sluttet på skolen etter andre klasse, men skal du selge noe, får du strebe etter å virke noe mer seriøs hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Hvis du ikke kjøper en bil pga skrivefeil er det jo synd for deg.Er jo ikke alle som er så perfekt som deg og skrive her i verden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 bump! dette er billigbillig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Har du en orginal bakfanger til bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Har du en orginal bakfanger til bilen? nei har ikke det.hva tenkte du på siden du spurte om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 Fordi om jeg gjerne ville vært foruten den bakfangeren som sitter på nå, om jeg skal vurdere å kjøpe bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Fordi om jeg gjerne ville vært foruten den bakfangeren som sitter på nå, om jeg skal vurdere å kjøpe bilen. ja ok. men liker du ikke fangeren er det jo bare og bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 bump! kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 bump,bilen må bort! står bare og tar opp plass her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 søndagsbump! kom med bud da folkens,bilen skal bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå