Wazu Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 MEGET pen bil . Ville vurdert standard chrome nyrer, e46m3 spoiler, vekk med klistremerket, X-brace kanskje, og komplett vader for å få den like fet inni som utenpå. Ellers ikke mye å sette fingern på her nei. Eneste er at jeg er litt skeptisk til er om 60/60 senk kanskje kan bli litt i meste laget bak, ville vurdert coilovers istedet, men hvis du allerede har kjøpt senk så er det ikke mye å gjøre med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Får duge med svart sportskinn, er helt og fint Er 60/40 senk så skal gå helt fint vill jeg tro, vi får se om jeg får montert det i neste uke. Men crome-nyrer? Er jo ikke noe crome ellers på bilen så hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Fordi kontraster er pent og gjør at ikke alt går i ett. Derfor er sorte nyrer pent på lys bil og krom nyrer pent på mørk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Har montert 60/40 bilstein dempere/fjærer og fått sorte blinklys foran Forslag til forbedringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det aller første jeg hadde gjort var å få på en lippe forran.. Om det så er originallippa, så ser det bedre ut Ellers er ikke der så mye å rette på! Litt fargeforskjell på listene dine kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Det aller første jeg hadde gjort var å få på en lippe forran.. Om det så er originallippa, så ser det bedre ut Ellers er ikke der så mye å rette på! Litt fargeforskjell på listene dine kanskje? Ja skal handle leppe når jeg ser meg råd til det, blir bare en liten orginal-leppe da Listen på førerdøren er av de gammle, ødelagte den nye under montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Du får jo lepper i originallook som er litt lavere, slik fronten får samme høyde som sideskjørtene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Du får jo lepper i originallook som er litt lavere, slik fronten får samme høyde som sideskjørtene Hmm kan ikke si jeg har sett det? Har du en link til meg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Gå for Velocity leppa som er nevnt tidligere i tråden http://www.maxvelocity.net/prd_e36_vls_rs.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Gå for Velocity leppa som er nevnt tidligere i tråden http://www.maxvelocity.net/prd_e36_vls_rs.html Fuck a duck den var dyr syntes jeg! Trasi vist man moser den med en gang, hmmmm Ser jo awsome ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Skal du ha leppe syns jeg du bør ha den originale m tech leppa, den er jo ikke så dyr heller Bilen din er alt for strøken til å putte på tøyseplast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 tja blir vell det, er greit å ha litt høyde også da dette er bruksbilen min per idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Denne har stått inne over ett år i garasjen nå, men har tatt den utover til jobb. Har lakkert bilen under nå og byttet til svart gulvteppe innvendig (kjøpte ny fra forhandler). Det som gjenstår på bilen nå er litt montering innvendig og vise den på eu-kontroll. Så er det bare hente skilt og legge om til vinterdekk så bruke den litt før den mest sannsynlig blir solgt Har brukt siste året på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Aaahh, den var skammelig tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAOJL91 Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 skal du selge noen av de 2? send meg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå