Gå til innhold

Mauritius blau E36 coupe! (SOLGT!)

Share

Anbefalte innlegg

MEGET pen bil :D. Ville vurdert standard chrome nyrer, e46m3 spoiler, vekk med klistremerket, X-brace kanskje, og komplett vader for å få den like fet inni som utenpå. Ellers ikke mye å sette fingern på her nei. Eneste er at jeg er litt skeptisk til er om 60/60 senk kanskje kan bli litt i meste laget bak, ville vurdert coilovers istedet, men hvis du allerede har kjøpt senk så er det ikke mye å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får duge med svart sportskinn, er helt og fint :D Er 60/40 senk så skal gå helt fint vill jeg tro, vi får se om jeg får montert det i neste uke.

Men crome-nyrer? Er jo ikke noe crome ellers på bilen så hvorfor? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Det aller første jeg hadde gjort var å få på en lippe forran.. Om det så er originallippa, så ser det bedre ut :P

Ellers er ikke der så mye å rette på! Litt fargeforskjell på listene dine kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det aller første jeg hadde gjort var å få på en lippe forran.. Om det så er originallippa, så ser det bedre ut :P

Ellers er ikke der så mye å rette på! Litt fargeforskjell på listene dine kanskje?

Ja skal handle leppe når jeg ser meg råd til det, blir bare en liten orginal-leppe da :)

Listen på førerdøren er av de gammle, ødelagte den nye under montering :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Denne har stått inne over ett år i garasjen nå, men har tatt den utover til jobb. Har lakkert bilen under nå og byttet til svart gulvteppe innvendig (kjøpte ny fra forhandler). Det som gjenstår på bilen nå er litt montering innvendig og vise den på eu-kontroll. Så er det bare hente skilt og legge om til vinterdekk så bruke den litt før den mest sannsynlig blir solgt :)

Har brukt siste året på denne

7s8sz3zd4v0tmopl35mn.jpg

2w83dlguze9v9a942o90.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...