E-39 Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Har hatt problemer med at pusserne ikke alltid fungerer. Det har hjulpet å ta ut nøkkelen og prøvd på nytt,men nå er det helt dødt.Er det noen som har en formening på hva som kan være feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Har du regnesensor?? Sjekk relay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rakvaag Racing Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hadde det likt på min bil, da var det releet som var kaputt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Har du regnesensor?? Sjekk relay Hvor er det releet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruern Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Releet ligger i boksen under pollenfilter, høgre side i motorrom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Hvor er det releet? Jeg tror at det står under pollenfilter på passasjeside, hvis ikke tar jeg feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Takker for svar. Jeg skal få sjekket om det er releet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 Releet sitter under lokket med pollenfilter og bremsevæskebeholder på førerside. Ikke rart pussere ikke fungerte,det lå og fløt i vann.... Fikk åpnet dreneringshullet og tørket releet,men det fungerer bare av og til. Ikke umulig det må et nytt rele til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Du kan være glad for at du ikke fikk problemer med bremsekraftforsterker til vinteren. Da hadde du nemlig ikke hatt bremser pga isdannelse. DET kan være farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Du kan være glad for at du ikke fikk problemer med bremsekraftforsterker til vinteren. Da hadde du nemlig ikke hatt bremser pga isdannelse. DET kan være farlig. Takk og lov for at det ikke skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Det var ikke releet (Som jeg ikke fant ut hvor satt),men kontakten inn mot pussermotoren som var full av vann. Har nå endelig fått varmet så mye og brukt 5-56,så da var alt i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Satt du inn kontakten med grease/fett nå da? For å forhindre at det skjer igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Takk for at du minnet meg på det Otis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Det var ikke releet (Som jeg ikke fant ut hvor satt),men kontakten inn mot pussermotoren som var full av vann.Har nå endelig fått varmet så mye og brukt 5-56,så da var alt i orden. Here fant jeg bildet av forskjellig Rele for en E39 98 Øyvind.J reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Her er regnesensor som forårsaker en del feil på viskemaskin Her er viskerele': Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå