E-39 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Takk for nyttig informasjon Mudbug Jeg var sikker på at det kun var hjernen som satt under det dekselet,og kikket ikke under lokket... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Har problemer med vindusviskerene mine selv. De vil ikke starte mer. Er av og til det skjer at de ikke vil starte mer. Er det dyrt å bestille viskerrelé? Får man tak i det på biltema etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alvenbjarne Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Jeg vil bare meddele at mine viskere var helt døde sånn plutselig. Og da viste det seg at det var releet som hadde løsnet Det brune altså.. Fikk skrudd opp lokket der det sitter og putta det på plass igjen så virket alt som det skulle:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Mars 18, 2018 Share Skrevet Mars 18, 2018 Låner denne gamle tråden litt. Plutselig så virket verken visker eller spyling på bakvinduet på min e39. Driver dette releet viskeren bak og? Hadde oppe det lokket idag og det var ingen klikking fra releet verken på visk eller vask av bakruten. Evt noen andre gjengangs feil på bakruteviskeren? (Det er elektrisk feil, den sitter ikke fast) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vannslangen Skrevet Mars 24, 2018 Share Skrevet Mars 24, 2018 Opp går det brune releet jeg skriver om til viskeren bak og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå