Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...
Skrevet
den m52b20 en min er bare usedvanlig sprek :P med sinter clutch og sperre så kan man fort bli overasket over hva man kan klare;)

Ryktene går! HEHE. 2,5 turbo :))) Skal si du regjerte streetmeet sladdingen denne helga :) Spottet også en syyyyyk e30 som hadde seg noen sladder utenfor senteret. Du kommer vel til å si at det er en m20b25?

Skrevet

Hadde vi kunna holdt på sånn uten att politiet møtte på plassen sjølv med eingang så hadde det vert flott :P

Skrevet
den m52b20 en min er bare usedvanlig sprek :P med sinter clutch og sperre så kan man fort bli overasket over hva man kan klare;)

Ryktene går! HEHE. 2,5 turbo :))) Skal si du regjerte streetmeet sladdingen denne helga :) Spottet også en syyyyyk e30 som hadde seg noen sladder utenfor senteret. Du kommer vel til å si at det er en m20b25?

:) viktig å lage noe liv:) synd jeg ikke fikk helt til rattinga men men:) noen som har noe bilder?, hehe den svarte e30en er en 325 ja.. hehe riktig nok med pustehjelp:) og karen bak spakene i den bilen vet hvor spakene sitter hen for å si den sånn:)

Skrevet

:) viktig å lage noe liv:) synd jeg ikke fikk helt til rattinga men men:) noen som har noe bilder?, hehe den svarte e30en er en 325 ja.. hehe riktig nok med pustehjelp:) og karen bak spakene i den bilen vet hvor spakene sitter hen for å si den sånn:)

Synes ikke rattinga var gal i det hele tatt jeg :D Hvor mye gamp er det i den e30'en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...