Gå til innhold

Min 1-Serie M-Sport I AlpinHvit I (Solgt!)


 Share

Anbefalte innlegg

Forresten noen som veit om hva som må til for å få Xenon i grøftelysa til å fungere 100% ?

Fikk det tilslutt til å lyse på begge sider etter mye fram og tilbake og prøving av store og små ballastere og forskjellige motstandere. Men, igår begynte høyreside å kutte helt plutselig. Skrur jeg av og på bilen igjen, så kan begge lyse alt fra 10 sek til 20 min før høyre side kutter igjen. Også noen ganger ikke høyresiden starter opp i det heletatt. Jæv... irriterende opplegg!

Så jeg tar imot all hjelp her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 200
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Legg opp strøm og relé til de .. Grøftelys-ledningene klarer ikke levere nok strøm til ballastene.

Hadde problemer med det på E34'en jeg hadde, så bare la opp strøm rett fra batteriet. Fungerte som en drøm.

Men, hvilke xenonpærer er det du går for? 35w?

Kunne tenke meg noe ala. 20w - noe som ikke lyser noe så innforjævli at det blender møtende biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Legger ved en liten link til siden min, der bilen har LED lysene som jeg fikk anbefalt av deg! :)

Jeg skal også teste xenon-kit i angel-eyesn i og med at jeg ikke var helt fornøyd med lysstyrken i angel eyesen på e92.

Kanskje det er noe som blir aktuelt for deg.

Tenkte i allefall bare å tipse om det :P

Hehe, merkelig at du nevnte akkurat det der :P Vært under vurdering hos meg også, men er brukbart fornøyd med ringene som de er nå med LED pærene :) Eneste er at de godt kunne vært hakke sterkere mtp dagslys.

Men, kjør på Thord! Detta blir bra ;)

Beklager å stjele tråden litt her.

Hvor får man tak i xenon (med ballast, antar jeg?) til AE?!

Jeg har 5w LED i ringene, og de er likevel usynlige i sollys ..

Lyset bra i skumring, men ikke nok til at politiet ville ha godkjent det som kjørelys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Legger ved en liten link til siden min, der bilen har LED lysene som jeg fikk anbefalt av deg! :)

Jeg skal også teste xenon-kit i angel-eyesn i og med at jeg ikke var helt fornøyd med lysstyrken i angel eyesen på e92.

Kanskje det er noe som blir aktuelt for deg.

Tenkte i allefall bare å tipse om det :P

Hehe, merkelig at du nevnte akkurat det der :P Vært under vurdering hos meg også, men er brukbart fornøyd med ringene som de er nå med LED pærene :) Eneste er at de godt kunne vært hakke sterkere mtp dagslys.

Men, kjør på Thord! Detta blir bra ;)

Beklager å stjele tråden litt her.

Hvor får man tak i xenon (med ballast, antar jeg?) til AE?!

Jeg har 5w LED i ringene, og de er likevel usynlige i sollys ..

Lyset bra i skumring, men ikke nok til at politiet ville ha godkjent det som kjørelys.

Det får du hos dypvik-trading, men hvis du venter til i kveld, så vil jeg legge ut noen bilder på topicen min ( viewtopic.php?f=1&t=193747 ) av xenon lys i AE.

Jeg syns også LED lysene ble for svake i dagslys, så jeg er veldig spent. Skal dra å hente pakken på posten straks. :)

btw, ryeng1, takk! Er veldig spent, bra du er fornøyd! Tror dine faktisk lyser litt sterkere, som jeg tror kan ha med at dine AE har litt mindre omkrets, men det er bare noe jeg tror :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! Legger ved en liten link til siden min, der bilen har LED lysene som jeg fikk anbefalt av deg! :)

Jeg skal også teste xenon-kit i angel-eyesn i og med at jeg ikke var helt fornøyd med lysstyrken i angel eyesen på e92.

Kanskje det er noe som blir aktuelt for deg.

Tenkte i allefall bare å tipse om det :P

Hehe, merkelig at du nevnte akkurat det der :P Vært under vurdering hos meg også, men er brukbart fornøyd med ringene som de er nå med LED pærene :) Eneste er at de godt kunne vært hakke sterkere mtp dagslys.

Men, kjør på Thord! Detta blir bra ;)

Beklager å stjele tråden litt her.

Hvor får man tak i xenon (med ballast, antar jeg?) til AE?!

Jeg har 5w LED i ringene, og de er likevel usynlige i sollys ..

Lyset bra i skumring, men ikke nok til at politiet ville ha godkjent det som kjørelys.

kan legge til at jeg er veldig enig i AE ringene i dagslys. Lyser så godt som ingenting om du ikke er veldig nærme eller det er overskyet. Ved skumring og kveldstid lyser de knall!

Man kan helt sikkert bruke vanlig Xenonkit til AE ringene går jeg utifra. H8 pære som er i de nye 1 og 3 seriene veit jeg. Men, er redd ringene vil lyse voldsomt mye kraftigere! :P Kan jo tenke seg 5W kontra 35W (55W ytelse riktignok).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slik ble da vogna med H&R fjører :) Er nå senket 50/15 mm. Ble VELDIG fornøyd med kjørekomforen etter byttet faktisk. Redd det skulle bli i stiveste laget, men H&R leverer som alltid ;)

yenl0ehct15252y6cqk5.jpg

oilky2mgzj3w00dzi5r8.jpg

48awm0jkznlrtr7zlvce.jpg

gq6cs13drg9r5cvqpr99.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekt!

:wink:

Minimalt faktisk. Og det med ET 35! Redd det skulle subbe som f... med én passasjer, men går helt fint sålenge jeg ikke har 60km/t over fartsdumpene :P (Ikke at jeg noengang har det men)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange kelvin har du i grøftelysene? Har du kun byttet pærer eller har du sånn sett med ballaster og dritt? :P

På de siste bildene jeg har lagt ut så har jeg montert LED pærene igjen. Xenon begynte å kødde igjen, så nå gidder jeg rett og slett ikke mer. :roll:

Nå kjører jeg med H11 LED pærer som skal utgi 6000k, noe jeg vil si at de virkelig gjør :) Passer perfekt opp mot ringene og kjørelysa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smuuuud. Hadde vært optimalt+ med symmetrisk utblås bak, men senk og felg og sot og lys og emblem og mod er bare WIN!

Har vært inne på tanken, men lagt den litt fra meg. Finner jeg bakre delen til under 4000,- med utblås på hver side, så handler jeg. Ellers blir det nedprioritert litt ;)

Ellers takk for hyggelig ord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...